تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813449975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث شهرک سلامت در منطقه 10اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: احداث شهرک سلامت در منطقه 10اصفهان
شهردار منطقه 10 اصفهان از افتتاح 72 پروژه عمرانی – ورزشی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان در این منطقه در آخرین روز از فروردین ماه امسال خبر داد.


مسعود نريماني گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی، ورزشی، خدماتی، فرهنگی، حمل و نقل و ترافیک و بخش‌های دیگر افتتاح می‌شود. وي ادامه داد: ورزشگاه سرپوشيده توانا در خيابان ميثم، ورزشگاه سرپوشيده برنا در خيابان شهيد اول و سالن شماره دو ورزشگاه زيتون ويژه ورزش‌هاي رزمي در خيابان شيخ طوسي آماده بهره برداري است كه براي ساخت آن‌ها به ترتيب 22 ، 12 و 3 ميليارد ريال هزينه شده است. شهردار منطقه 10 اصفهان با اشاره به اينكه بودجه اين شهرداري در سال جاري نسبت با سال گذشته با افزايش 60 درصدي روبه رو بوده است،‌ گفت: بودجه سال 92 شهرداري منطقه 10 در حدود 430 ميليارد ريال بود كه امسال به هزار ميليارد ريال افزايش پيدا كرده است كه 650 ميليارد ريال به صورت نقدي و 300 ميليارد ريال به صورت غير نقدي است. وی در خصوص احداث شهرك سلامت نیز بیان داشت: شهرك سلامت يك پروژه بزرگ در مقياس شهري، منطقه‌اي و حتي فراشهري است كه با هدف ارايه خدمات پزشكي و كاهش بارترافيكي در مناطق مركزي شهر در مجاورت بزرگراه آقابابايي احداث مي‌شود. نریمانی در ادامه با اشاره به اصلاح و خيابان سازي‌هاي در حوزه شهرداري منطقه10 گفت: يكي از اصلي ترين اين موارد احداث معابر مجموعه مسكوني ظفر و احداث خيابان اصلي ظفر است كه با مبلغي بالغ بر 41 ميليارد ريال انجام شده است.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: 01 ارديبهشت 1393 - 12:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن