تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815757674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات به ساکنين شهرک ها وظيفه قانوني احداث کنندگان آن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۳ (۲۰:۳ب.ظ)
شهردار زنجان: ارائه خدمات به ساکنين شهرک ها وظيفه قانوني احداث کنندگان آن است انجام عمليات زيربنايي و زيرسازي، احداث مدارس، درمانگاه، فضاي سبز و ارائه ساير خدمات درشهرک ها، وظيفه قانوني مديران عامل اين شهرک ها است.
به گزارش خبرگزاري موج، شهردار زنجان با بيان اين مطلب گفت: طبق قانون کساني که شهرک ها را احداث مي کنند وظيفه دارند خدمات لازم را نيز براي ساکنين شهرک ها ارائه دهند، چون هزينه اين خدمات را از ساکنين دريافت کرده اند.
دکترامين با تأکيد براينکه شهرداري فقط در مقابل شهرک هايي که آنها را تحويل گرفته است، وظيفه خدمات رساني دارد، افزود: البته گاهي در شهرک هاي خارج از حوزه ي شهرداري خدمات و سرويس ارائه مي دهيم که وراي وظايف شهرداري است و فقط بخاطر رفاه مردم مي باشد.
وي خاطرنشان کرد: اگر در شهرک هاي خارج از حوزه ي شهرداري خدماتي انجام نمي¬گيرد به منزله شانه خالي کردن شهرداري از وظايفش نيست.
شهردار زنجان گفت: کوي انديشه يک، زيباشهر، کارمندان، الهيه، منظريه و ميرداماد از جمله شهرک هايي است که شهرداري تحويل گرفته و موظف به ارائه خدمات و حل مشکلات آنها است.
دکترامين با بيان اينکه 11 شهرک تحويل شهرداري نشده است و بنابراين شهرداري هيچ تعهدي در خصوص ارائه خدمات و حل و فصل مشکلات مربوطه ندارد، افزود:گلشهر کاظميه، شهرک غرب، نگين ترانسفو، کوي پونک، کوي مهرآرا، ارغوان و مهرثمين از آنجمله است.
وي با اشاره به فشارهايي که گاهي ازسوي رسانه ها به شهرداري درخصوص عدم ارائه خدمات به برخي از
شهرک ها وارد مي شود، گفت: به صراحت اعلام مي کنم که رسانه ها با اين حرکت خود، ناخواسته، به مديران عامل و سازندگان شهرک ها که از انجام وظايف خود شانه خالي مي کنند، خدمت بزرگي انجام مي دهند.
شهردار زنجان درخصوص برخي از شنيده ها مبني براحتمال رفتن وي به دليل سهم خواهي اعضاي شورا از شهرداري و فشاري که برمديريت شهري براي تحقق اين خواسته وارد مي کنند، افزود: هميشه در يک اجماع اختلاف سليقه و تخصص ديده مي شود و از آنجاييکه که من منتخب اعضاي شوراي شهر با اکثريت رأي ( 10 رأي از 13 رأي ) مي باشم، مجري مصوبات شوراي شهر هستم و هرآنچه که اعلام مي شود طبق قانون بايد انجام دهم.
دکتر امين گفت: در مدت حضورم در زنجان ( بيش از 4 ماه) هرآنچه که انجام داده ام برمبناي تصميماتي بوده که توان و علم آن را داشتم و در چارچوب قانون بوده است و تا روزي که در شهرداري هستم از تلاش براي ساختن و آباداني شهر دريغ نمي کنم.
وي با بيان اينکه با شوراي شهر زنجان در تعامل مثبت هستم افزود: هيچ گونه فشاري از جانب اعضاي شورا برمن وارد نيست.
شهردار زنجان درخصوص برنامه هاي شهرداري درسال 93 نيز گفت: پروژه سبزه ميدان، سيد الشهدا ، اشراق و داود قلي و دلجويي دراولويت برنامه هاي امسال شهرداري است و در خصوص برنامه هاي ميان مدت نيز واگذاري بخش هاي خدمات شهري به بخش خصوصي از جمله برنامه هاي مديريت شهري است.
دکترامين همچنين از رضايت مسافرين نوروزي در زنجان خبرداد و افزود: اکثريت قريب به اتفاق مسافرين از خدمات ارائه شده توسط شهرداري بويژه در پارک ملت، اظهار رضايت داشتند.
وي خاطرنشان کرد: در پارک ملت چادرهاي اقامتي، ماشين هاي لباسشويي و پودر رختشويي رايگان در اختيار مسافرين قرارداديم که از اين طرح استقبال کردند.
شهردار زنجان گفت: مسافران نوروزي رضايتمندي خود را در دفترچه انتقادات و پبشهاداتي که به همين منظور درنظرگرفته شده بود، اعلام کردند و يادداشت هاي آنها گواه اين ادعا است.
دکتر امين با اشاره به يکي از اين نوشته ها افزود: در يادداشتي آمده بود که " ما تلخي مسافرت اصفهان را با شيريني مسافرت به زنجان فراموش کرديم".















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن