تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820338781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با اين وضعيت هيچ بازيکني به پرسپوليس نمي‌‌آيد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: با اين وضعيت هيچ بازيکني به پرسپوليس نمي‌‌آيد
مدافع - هافبک پرسپوليس شرايط اين باشگاه را نامناسب توصيف کرد و گفت: اگر وضعيت به همين منوال پيش برود پرسپوليس در فصل آينده روزهاي سختي را در پيش خواهد داشت.

حميد علي‌عسگر ابتدا در مورد وضعيتش براي فصل آينده گفت: من يک سال ديگر قرارداد دارم ولي در باشگاه پرسپوليس هنوز چيزي مشخص نيست و فکر مي‌‌کنم اين اتفاق بسيار بد است. الان همه تيم‌ها دارند براي فصل آينده برنامه‌ريزي مي‌‌کنند و دنبال بازيکن هستند ولي هنوز هيئت مديره و مديرعامل پرسپوليس مشخص نيست و طلب بازيکنان هم پرداخته نشده است. با اين وضعيت مطمئن باشيد هيچ بازيکني به پرسپوليس نمي‌‌آيد.

به نقل از تسنيم، وي در ادامه افزود: من نگران سال آينده هستم و حداقل اميدوارم هواداران به وزارت ورزش فشار بياورند تا خيلي زود شرايط باشگاه به حالت نرمال برگردد. اگر ما حرفي بزنيم مي‌‌گويند اينها پولکي هستند ولي باز هم مي‌گويم که وضعيت پرسپوليس نگران‌کننده است. من 70 درصد از پولم را نگرفته‌ام و خيلي ديگر از بازيکنان هم چنين وضعيتي دارند. با اين شرايط فکر مي‌‌کنم که کسب مقام دومي کار آساني نبود و بازيکنان پرسپوليس غيرت به خرج دادند که تيم را نايب قهرمان کردند. الان هم دنبال حق‌مان هستيم ولي متاسفانه نمي‌دانيم با چه کسي حرف بزنيم.

علي‌عسگر در پاسخ به اين سؤال که «آيا قبول داري حضور علي پروين تغييري در مديريت پرسپوليس ايجاد نکرده است؟»، افزود: من اهل چاپلوسي نيستم و دوست دارم واقعيت را بگويم. وقتي وزارت ورزش پروين را به عنوان مديرعامل معرفي کرد بايد به او اختيار مي‌داد ولي اين کار صورت نگرفت. پروين با يک اسپانسر قرارداد امضا کرد تا پول به باشگاه بياورد اما نتوانست اين کار را به سرانجام برساند. حالا سؤال من اين است که وقتي مديرعامل دنبال امضاي قرارداد با اسپانسر و آوردن پول به باشگاه بود، چرا وزارت جلوي امضاي اين قرارداد را گرفت؟ واقعاً يکسري اتفاقات در باشگاه رخ داد و فکر مي‌کنم امسال پرسپوليس را خراب کردند.

وي همچنين در مورد اينکه گفته مي‌‌شود ليست مازاد و همچنين بازيکنان مورد نظر دايي براي فصل آينده مشخص شده است، افزود: من از ليست دايي خبر ندارم، هر چند که صحبت‌هاي مختلفي در اين مورد شنيده مي‌شود. فقط اميدوارم هر چه زودتر پرسپوليس از اين وضعيت نگران‌کننده خارج شود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/02/01 10:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن