تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812952768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل از همسران شاغل و بازنشسته شهیدان فرهنگی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد؛ تجلیل از همسران شاغل و بازنشسته شهیدان فرهنگی خبرگزاری پانا:تجلیل از همسران شاغل و بازنشسته شهیدان فرهنگی به مناسبت خجسته میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و سرپرست اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران در دفتر مدیرکل انجام گرفت.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱ ارديبهشت ساعت 10:37



به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن و ولادت حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا چشم و چراغ این ملت بوده و تجلیل از آنان در مقابل عظمت و بزرگی ایثارشان خیلی ناچیز است.
صابر سپهری در پایان با اشاره به این که زحمات، درد و رنج خانواده شهید در دفاع مقدس از همه بیشتر است، افزود: در محضر خانواده معظم شهدا بودن مایه فخر و مباهات برای مسئولان آموزش و پرورش است و همسران شهید فرهنگی علاوه برنقش معلمی به عنوان مادر نیز تربیت نسل صالح و خوب را برای آینده جامعه برعهده داشته و منشأ خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن عزیزمان ایران هستند. سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز میلاد کوثر و چشمه جوشان ولایت و امامت را تبریک گفت و اظهار داشت: بر اساس دیدگاه حضرت امام راحل از دامن زن مرد به معراج می رود و نقش زنان در دوران دفاع مقدس و دفاع از ارزش های اسلام بسیار مهم و خطیر بوده و می باشد.
علی منصور لکورج در پایان افزود: نقش زن مسلمان با الگوگیری از فاطمه زهرا(س) برای پیشرفت جامعه موثر و تعیین کننده است که با تبدیل خانه به کانون عطوفت و عشق می تواند برای تربیت فرزندان سالم و صالح برای حضور فعال در عرصه های مختلف اجتماعی به رسالت خطیر مادری خود عمل نماید.
در پایان پس از استماع سخنان حاضرین در جلسه و پاسخ به خواسته های آنان با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به صورت مشترک از سوی آموزش و پرورش استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران از همسران معظم فرهنگی شاغل و بازنشسته شهیدان تجلیل به عمل آمد. 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن