تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815204472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاکستان به انجام رزمایشهای مشترک در منطقه ادامه می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پاکستان به انجام رزمایشهای مشترک در منطقه ادامه می دهد تهران - ایرنا - پاکستان در ادامه برگزاری رزمایشهای مشترک با کشورهای منطقه، رزمایش دریایی مشترک جدیدی را با امارات متحده عربی آغاز کرده است.


رسانه های پاکستانی با انعکاس خبر رزمایش مشترک دریایی امارات متحده عربی و پاکستان که از روز یکشنبه هفته جاری آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، هدف از برگزاری آن را تقویت همکاریهای دوجانبه و تقویت صلح و امنیت در منطقه اعلام کردند.
چند فروند از ناوهای جنگی امارات متحده به همراه یک فروند هواپیمای گشت زنی نیروی دریایی این کشور و بخشی از نیروهای ویژه عملیاتی امارات برای شرکت رزمایش یاد شده وارد بندر کراچی پاکستان شده اند.
نیروی دریایی ارتش پاکستان اعلام کرد: پیام برگزاری این گونه رزمایشها این است که اسلام آباد اهمیت زیادی به صلح منطقه ای و جهان قائل است.
به گفته برخی رسانه های پاکستان، این کشور در صدد است تا رزمایشهای مشترک بیشتری با بسیاری از کشورهای جهان برگزار کند.
حدود دو هفته قبل نیز رزمایش دریایی مشترکی با حضور ایران و پاکستان در آبهای شرقی تنگه هرمز با هدف تقویت صلح و امنیت در منطقه برگزار شد و دو کشور به ارتقا و تبادل تجربیات نظامی خود پرداختند.
** رزمایش مشترک پاکستان و چین
همچنین ارتش پاکستان از برگزاری رزمایش مشترک زمینی دیگری با چین با عنوان «فرشته صلح 2014» خبر داده است.
هدف از رزمایش مشترک میان نیروهای ارتش پاکستان و چین که از روز گذشته در حوالی شهر روالپندی آغاز شده ، تقویت آمادگی ارتش برای انجام عملیات ویژه امداد و نجاد در زمان بروز حوادث طبیعی و حملات تروریستی اعلام شد.
این رزمایش همچنین فرصت خوبی برای تبادل تجربیات و تازه ترین پیشرفتهای ارتشهای پاکستان و چین به ویژه در زمینه های پزشکی و امداد رسانی محسوب می شود.
آساق ** 1723**1577
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن