تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820776121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوگاه فلسطینی نشین عین الحلوه در جنوب لبنان بحرانی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اردوگاه فلسطینی نشین عین الحلوه در جنوب لبنان بحرانی شد بیروت – ایرنا – اردوگاه فلسطینی نشین عین الحلوه در شهر صیدا در جنوب لبنان بامداد دوشنبه و بعداز اینکه عده ای تلاش کردند تا چند عضو یک گروه تکفیری را بکشند، بشدت بحرانی شد.


به گزارش ایرنا، عناصر مسلح بامداد امروز با گشودن آتش برروی اعضای گروهی از مجموعه های تکفیری تروریستی در منطقه الصفصاف اردوگاه عین الحلوه در شرق صیدا بزرگترین شهر جنوبی لبنان، چند تن زخمی شده و یک نفر به نام «علی خلیل» کشته شد.
علی خلیل خواهرزاده شیخ « اسامه الشهابی» سرکرده گروه تروریستی تکفیری موسوم به « فتح الاسلام» از زیر مجموعه های القاعده است که در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان مرد.
بدنبال این اقدام ، صداهای گسترده تیراندازی در اردوگاه عین الحلوه شنیده می شود و با حضور گسترده افراد مسلح در خیابان های اردوگاه روابط میان گروه های تکفیری ساکن آن بشدت بحرانی شده و وضعیت اردوگاه به حالت انفجار رسیده است.
منابع فلسطینی ساکن اردوگاه عین الحلوه احتمال داده اند که هدف این حمله به اعضای گروه فتح الاسلام ، کشتن شیخ اسامه الشهابی بوده است.
« فادی صوان» قاضی نظامی لبنان اخیرا حکم غیابی اعدام 6 فلسطینی فراری را به اتهام عضویت در گروه های تروریستی ، مشارکت در اقدامات تروریستی و نگهداری سلاح و مواد منفجره صادرکرد که گفته می شود اکنون در اردوگاه عین الحلوه مخفی شده اند.
علاوه برعلی خلیل که امروز کشته شد،« بلال بدر» از سرکردگان فتح الاسلام و برادرش از جمله این 6 فلسطینی تحت تعقیب نیروهای امنیتی لبنان هستند.
در میان 12 اردوگاه فلسطینی نشین در لبنان ، عین الحلوه بزرگترین است و حود 75 هزار تن از آوارگان فلسطینی در آن زندگی می کنند و شمار زیادی پناهجوی سوری هم بتازگی وارد این اردگاه شده اند.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن