تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820899276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضرت فاطمه (س) نمونه يک زن کامل و الگوي زنان جهان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۳ (۲۳:۲۶ب.ظ)
حجت السلام عباس زاده عنوان کرد: حضرت فاطمه (س) نمونه يک زن کامل و الگوي زنان جهان اسلام است معاون فرهنگي ـ اجتماعي اداره کل اوقاف و امور خيريه لرستان گفت:حضرت فاطمه (س) نمونه يک زن کامل و الگوي زنان جهان اسلام است.
به گزارش خبرگزاري موج،حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، در مراسم جشن روز زن و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بقعه امامزاده زيدبن علي خرم‌آباد،اظهارداشت:آن بانوي بزرگوار به عنوان الگو و اسوه در همه زمينه ها همچون خانه داري ، همسرداري ، احترام به والدين ، حجاب و عفاف هستند.
وي درادامه افزود:شخصيت حضرت زهرا(س) در ابعاد مختلف زندگي به عنوان الگو و نمونه‌ زندگي مطرح بوده و هر بعدي از زندگي آن حضرت تجلي جلوه‌اي از جمال الهي است.
وي تاكيدکرد:امروز ما مسلمانان در شرايطي به سر مي بيريم كه الگوگيري و سرمشق قراردادن رفتار فاطمه زهرا براي همه‌ي ما ضروري است
وي درادامه خاطر نشان کرد:اميددوارم كه نسل جوان و آينده ما نيز رفتار هاي فاطمه زهرا را سرمشق زندگي شان قرار دهند.
معاون فرهنگي ـ اجتماعي اداره کل اوقاف و امور خيريه لرستان گفت:زنان شيعه بايد الگوي خود را فاطمه زهرا(س) قرار دهند و از فرهنگ ابتذال غرب و بي‌بندوباري دوري کنند چراکه در جامعه ما که اسلامي است شايسته نيست زنان با بدحجابي ظاهر شوند.
حجت‌الاسلام عباس‌زاده با تاکيد بر اينکه زنان بايد عفت و پاکدامني را از حضرت زهرا الگو بگيرند، گفت: تنها ازدواجي که در آن مرد و زن هر دو معصوم و فرزندان آنها معصوم بودند ازدواج حضرت فاطمه و حضزت علي(ع) بود.
وي اضافه کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترين مادر براي تربيت فرزندان بود و فرزنداني که اين بانوي بزرگ اسلام تربيت کرد سرآمد تاريخ هستند.
وي حضرت زهرا(س) را بهترين الگو در اطاعت از امامت و ولايت معرفي کرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) با دفاع از امام علي(ع) به ما آموخت که اسلام منهاي حضرت علي(ع) يک پوسته توخالي است و اسلام زماني ارزش دارد که در راس آن امامت و ولايت باشد.
معاون فرهنگي ـ اجتماعي اداره کل اوقاف و امور خيريه لرستان خاطرنشان کرد: بانوان ما بايد در عمل ثابت کنند که پيرو حضرت زهرا(س) هستند.
در ادامه اين مراسم، حجت‌الاسلام پادروند، رئيس اداره اوقاف و امورخيريه خرم‌آباد گفت: از جمعيت يک ميليون و 800 هزار نفري لرستان 139 هزار و 184 نفر آنها يعني هشت درصد جمعيت لرستان سادات هستند.
وي افزود: تا پايان سال 92 در مجموع 100 هزار نفر به نام فاطمه، 75 هزار نفر به نام زهرا و 123 نفر نيز به نام ساير القاب حضرت زهرا در لرستان به ثبت رسيده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن