تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818987373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبلغ آمریکایی: واژه «صلح» 140 بار در قرآن ذکر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مبلغ آمریکایی: واژه «صلح» 140 بار در قرآن ذکر شده است
به گزارش روزنامه «البیان» چاپ امارات، همایش بین المللی صلح دبی شب گذشته‌، 30 فروردین، در حالی به کار خود پایان داد که طی 3 روز گذشته شاهد برگزاری نشست‌ها و سمینارهای مختلفی بود.
آفتاب: بیش از 60 هزار نفر از ملیت‌های مختلف عربی و غیرعربی در سخنران‌هایی که در راستای این همایش حضور یافتند و 200 نفر نیز با حضور در این جلسات سخنرانی، اسلام‌آوردن خود را اعلام کردند.

برگزاری نمایشگاه علمی و همچنین نمایشگاه «قبة السلام: گنبد صلح» از برنامه‌های همایش صلح دبی بود که در آن جنبه‌هایی از زندگی انبیای الهی و پیامبر(ص) و داستان‌های انبیا با امت‌هایشان به نمایش درآمد.

نشست‌های همایش بین‌المللی صلح دبی

«اسلام و مقایسه با ادیان»، «دعوت به صلح در اسلام»، «مادر؛ مکتب صلح»، «محمد؛ پیام‌آور صلح» و «مسلمان نمونه» از عناوین نشست‌ها و سمینارهای همایش بود.

محمد صلاح از مشهورترین مبلغان ایالات متحده آمریکا در نشست «دعوت به صلح در اسلام» اظهار کرد: صلح منبعی الهی دارد و یکی از اسماء الحسنی و نام‌های خداوند است.

محمد صلاح در ادامه افزود: واژه صلح 140 بار در قرآن تکرار شده و در قرآن شش معنی برای صلح آمده است که شاخص‌ترین آن مغفرت، خیر، عدالت و امنیت است.

این اندیشمند مسلمان در نشست «مادر؛ مکتب صلح» نیز با اشاره به نقش مادر در نشر صلح بیان کرد: مادر نقش بسیار مهمی در تشکیل خانواده که عنصر اساسی تحقق صلح و امنیت است، دارد.

سومین همایش بین‌المللی صلح دبی، 28 فروردین با نظارت شیخ محمد بن‌راشد آل مکتوم، حاکم دبی در این شهر آغاز شد و رسانه‌های گروهی زیادی برنامه‌های آن را پوشش دادند.




تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن