تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812624353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيت الله هاشمي رفسنجاني: زندگاني حضرت زهرا(س) براي زنان مسلمان درس است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آيت الله هاشمي رفسنجاني: زندگاني حضرت زهرا(س) براي زنان مسلمان درس است
آيت الله هاشمي رفسنجاني در سالروز فرخنده ميلاد حضرت فاطمه(س)، در ديدار مديران و كاركنان مجمع تشخيص مصلحت نظام، حضرت زهرا (س) را اسوه زنان جهان دانست و با تأكيد بر جايگاه علمي، عرفاني و عاطفي آن بانوي بزرگوار در اسلام، گفت: پيامبر مكرم(ص) كه گل سرسبد آفرينش بودند، در مقابل فاطمه(س) خضوع داشتند.
آفتاب: سرویس سیاسی - آيت الله هاشمي رفسنجاني در سالروز فرخنده ميلاد حضرت فاطمه(س)، در ديدار مديران و كاركنان مجمع تشخيص مصلحت نظام، حضرت زهرا (س) را اسوه زنان جهان دانست و با تأكيد بر جايگاه علمي، عرفاني و عاطفي آن بانوي بزرگوار در اسلام، گفت: پيامبر مكرم(ص) كه گل سرسبد آفرينش بودند، در مقابل فاطمه(س) خضوع داشتند.

به گزارش آفتاب، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار كه كاركنان زن مجمع نيز حضور داشتند، با تبريك روز زن، خطاب به آنها و همه زنان مسلمان، گفت: زندگي حضرت زهرا(س) را بخوانيد كه چگونه در فضاي خانه مادري مهربان و همسري فداكار و در جامعه به عنوان بانويي محدثه، راهنماي فردي و اجتماعي مردم بودند.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در بخش ديگر سخنانشان با تشريح اوضاع اقتصادي كشور در سال¬هاي اخير، كارمندان را قشر مظلوم جامعه خواند و گفت: كارگران و كارمندان در فراز و فرود قيمت¬ها، بيشتر از اقشار ديگر آسيب¬پذير هستند.

ايشان با اشاره به طرح هدفمندي يارانه¬ها و سوابق مطالعاتي آن در دولت¬هاي پس از انقلاب، گفت: اگر مرحله اول اين طرح درست اجرا  و سهم توليد پرداخته مي¬شد، شاهد رونق اقتصادي و رضايت مردم بوديم.

آيت¬الله هاشمي رفسنجاني، صرفه¬جويي در مصرف سوخت را از اهداف اوّليه طرح هدفمندي يارانه¬ها خواند و افزود: تاكنون مردم و دولت به خاطر سؤ مديريت¬هاي گذشته، از اين طرح سودي نبرده¬اند و اميدواريم اجراي آن در شرايط فعلي به گونه¬اي باشد كه منافع كشور فراهم شود.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با مقايسه قيمت حامل¬هاي انرژي در ايران و كشورهاي همسايه گفت: اجراي بد و ناقص قوانين، آتشي را به خرمن منافع مملكت مي¬اندازد كه دودش به چشم مردم مي¬رود.

آيت¬الله هاشمي رفسنجاني با تشكر از كاركنان مجمع تشخيص مصلحت نظام، به برنامه¬هاي سال جاري اشاره كرد و با تأكيد بر وظايف سنگين مجمع در تدوين سياست¬هاي كلي و رفع موارد اختلافي و امور نظارت مجمع بر حسن اجراي سياست¬هاي كلي نظام، گفت: اميدواريم در سال جاري بتوانيم بهتر به وظايف خود عمل كنيم.

ايشان در مقايسه شرايط دولت فعلي با دولت پس از جنگ، گفت: موانع خارجي و مانع تراشي¬ها و هياهوهاي داخلي، حركت دولت براي رسيدگي به امور جاري كشور را كند              مي¬كند، امّا اميدواري مردم و دولت بهترين سرمايه براي تأثيرگذاري تدبير در برنامه¬هاست.

در آغاز اين ديدار، حجت¬الاسلام والمسلمين عباسي فر، به نمايندگي از كاركنان، مديران و مشاوران مجمع تشخيص مصلحت نظام، با تبريك ميلاد حضرت زهرا(س) و روز زن، ابراز اميدواري كرد مجموعه تشكيلات مجمع تشخيص مصلحت نظام اعم از دفتر رييس، دبيرخانه و مركز تحقيقات استراتژيك تحت رياست مدبرانه و مقتدرانه آيت¬الله هاشمي رفسنجاني بتوانند بهتر از قبل در خدمت تحقق اهداف والاي نظام جمهوري اسلامي ايران باشند.




مطالب مرتبط
سینما فقط مال حزب اللّهی ها نیست!
آیت‌الله هاشمی: برخی می‌گویند هر کاری بکن فقط ظاهرالصلاح باش!


تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن