تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820097377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیسیون امنیت ملی مجلس به مرزهای شرقی می رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کمیسیون امنیت ملی مجلس به مرزهای شرقی می رود تهران-ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سه شنبه از مرزهای شرقی کشور بازدید می کنند.


ˈسید باقر حسینیˈ امروز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، نوذر شفیعی، محسنی ثانی، مهدی دواتگری،عباسعلی منصوری آرانی و کریمی قدوسی را نمایندگانی ذکر کرد که قرار است دوم اردیبهشت ماه از مرزهای شرقی کشور بازدید کنند.
وی با اشاره به واگذاری حراست از بخشی از مرزهای شرقی کشور به سپاه ابراز امیدواری کرد بودجه مربوط به انسداد مرزها تخصیص یابد و شاهد ارتقای امنیت در مرزهای شرقی کشور باشیم.

**هیئتی از افغانستان برای بررسی حقابه هیرمند به ایران می آید
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قول رییس جمهوری برای آبیاری 46 هزار هکتار از اراضی این منطقه گفت: در این راستا در آینده نزدیک هیئتی از افغانستان برای بررسی حقابه ایران از رود هیرمند به ایران می آید تا در نشست های مربوط به این موضوع شرکت کند.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت های منطقه سیستان در زمینه ترانزیت اظهار کرد: در حال حاضر از محل ترانزیت کالا چیزی نصیب منطقه نمی شود و از سوی دیگر، خیلی از جاده ها هم به خاطر حجم تردد خودروهای سنگین تخریب می شود.
عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درخواست کرد: مسئولان حداقل از محل حق ترانزیت سهمی برای ترمیم محورهای ارتباطی این منطقه در نظر بگیرند.
سیام(4)**2021**1449
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن