تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812513969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخشی نگری و اختلافات سیاسی از بزرگترین آسیب های کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان کاتب:
بخشی نگری و اختلافات سیاسی از بزرگترین آسیب های کشور است
گرمسار – خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بخشی نگری و اختلافات سیاسی از بزرگترین آسیب های کشور است، گفت: تفکر و فرهنگ جهادی باید درون کشور حاکم شود.



به گزارش خبرنگار مهر، دکتر غلامرضا کاتب در نشستی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در محل این دانشگاه با بیان اینکه سال پیش رو بسیار حساس برای توسعه کشور است اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری توسعه اقتصادی را در سایه مدیریت جهادی وتوسعه فرهنگی اشاره کرده اند، لازمه اینکار حاکم کردن تفکر و فرهنگ جهادی درون کشور است تا بتوانیم به نگاه مقام معظم رهبری برسیم. وی بخشی نگری ونگاه بخشی به منافع ملی و اختلافات سیاسی و عدم وفاق ملی را از آسیب های بزرگ کشور دانست و افزود: چنانچه بتوانیم این دو مقوله را در کشور فرهنگ سازی نموده وحل نمائیم بهتر می توانیم به فرمایشات مقام معظم رهبری دست یابیم. نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: کشور ایران در بدترین شرایط و در گردنه های سخت تحریم اقتصادی و جنگ تحمیلی توسط همین تفکر جهادی نجات یافت. کاتب افزود: مسئولان بطور کامل بر شرایط سخت اقتصادی، تورم وگرانی پیش روی مردم واقف هستند و وفاداری مردم ایران در این شرایط سخت برای مسئولان کشور ثابت شده است. وی افزود: وفاق ملی باید در کلیه سطوح جامعه مد نظر قرار گیرد و این کار فرهنگی بر عهده دانشگاه ها است و باید از مناسبت های پیش رو جهت افزایش وفاق ملی استفاده کرد. نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه اندازی متروی تهران – گرمسار، راه اندازی آزاد راه قم – گرمسار  و اتصال 17 استان کشور به استان سمنان، ایجاد سه هزار هکتار منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان، قرارداد با شرکت کروز نمونه ای از کارهای در دست اقدام است که می تواند باعث رونق اقتصادی منطقه، توسعه شهرستان و بهره مند شدن همه نهادها، دانشگاه ها و مردم شود. سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار نیز در این نشست آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی را جهت هر گونه همکاری با مسئولان درجهت توسعه این شهرستان اعلام کرد و ضمن ارائه فعالیت ها و پیشرفت های یکساله واحد گرمسار افزود: مهم ترین مشکل پیش روی این واحد دانشگاهی تصویب رشته های جدید است که کمک و همکاری همگی مسئولان را می طلبد. دکتر مهدی منصوری، مهم ترین، جدی ترین و مصمم ترین کار در سالجاری را توسعه شرکت های دانش بنیان و کسب منابع درآمدی غیر از شهریه دانست که طبق دستور رئیس دانشگاه آزاد باید حداقل 12 درصد بودجه از این محل کسب شود. وی افزود: در این راستا دانشگاه آزاد واحد گرمسار جلسات متعددی در خصوص مزرعه پرورش شتر مرغ و مرکز تحقیقات نمک با سازمان مرکزی و واحد تهران شمال برگزار کرده و قول مشارکت و حمایت در طرح های پربازده و قابل توجیه را گرفته است. اخذ رشته های جدید، تمدید مجوز زمین کارخانه نمک در شهرک صنعتی، تمدید مجوز زمین آرادان، اخذ بودجه پژوهشی از استانداری، اختصاص بیمارستان به دانشگاه آزاد جهت ایجاد رشته های پزشکی، داروسازی ودندانپزشکی، حمایت از طرح های پژوهشی در ساخت پهپاد و رباتهای مختلف و زیردریایی هوشمند، اشتغال فارغ التحصیلان از موارد مطرح شده در این جلسه بود.


۱۳۹۳/۱/۳۱ - ۱۵:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن