تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813232093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي بلندترين آبنما به ارتفاع بيش از 50 متر در درياچه مصنوعي جوان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۲۱ب.ظ)
اجراي بلندترين آبنما به ارتفاع بيش از 50 متر در درياچه مصنوعي جوان مديرعامل سازمان پارکها و فضاي سبز شهرداري قم از اجراي بلندترين آبنما به اتفاع بيش از 50متر در درياچه مصنوعي چندين منظوره در مجتمع فرهنگي تفريحي جوان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين رضايي نسب با اعلام اين خبر گفت: امروزه ارتقاي کيفيت فضاي شهري و فضاي سبزي به يکي از مهم ترين درخواست هاي شهروندان تبديل شده و به ابتداي ليست وظايف آمده است.
وي ضمن تقدير و تشکر از تمام مجموعه فضاي سبز شهرداري قم که با تلاش خود در خدمت رساني به شهروندان و زائرين عزيز روحيه خدمت رساني از خود نشان مي دهند،اظهار داشت: اين درياچه مصنوعي چند منظوره به يک مکان فرهنگي و توريستي تبديل شده و اين آبنما جلوه خاصي به آن بخشيده است.
مهندس رضايي نسب اظهار داشت:آب به عنوان يکي از عناصر اصلي معماري و شهرسازي در فضاهاي شهري معاصر حضور يافته و در سال هاي اخير از قابليت هاي آب در ايجاد جاذبه هاي بصري براي فضاسازي فضاهاي سبز شهري استفاده شده است.
وي هزينه اجراي اين آبنما را با هزينه اي بالغ بر يک ميليارد ريال در بوستان جوان ذکر کرد و بيان داشت: در اين درياچه مصنوعي چند منظوره ماهيگيري و قايق سواري نيز جهت استفاده شهروندان و زائرين در نظر گرفته شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن