تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820907224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مناسب سازي و بهسازي پياده روهاي شرق تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۵۱ب.ظ)
معاون فني و عمراني شهرداري منطقه 8 خبر داد: مناسب سازي و بهسازي پياده روهاي شرق تهران معاون فني و عمراني شهرداري منطقه 8 از اجراي عمليات پياده روسازي معابرشرق تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ميکائيل عليپور با بيان مطلب فوق گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، عمليات بهسازي و مناسب سازي پياده‌روها، در معابر نواحي سه گانه منطقه از سال قبل آغاز شده است و تا نيمه سال جديد به مرحله نهايي مي رسد.
وي تصريح کرد: پياده رو سازي و مناسب سازي معابر و خيابان ها؛ يکي از نيازهاي اساسي اين منطقه بوده که مديريت شهري منطقه به اين امر توجه ويژه اي دارد.
عليپوربا اشاره به اهتمام ويژه شهردارمنطقه نسبت به اجراي عمليات پياده روسازي اظهار داشت: اميدوارم با تلاش شبانه روزي، همکاران و همراهي شهروندان عزيز شاهد پويايي و آباداني بيشتر منطقه باشيم.
معاون فني و عمراني شهرداري منطقه 8 افزود: هدف از اجراي طرح مناسب‌سازي و ‏بهسازي پياده‌روها، ‏افزايش ضريب ايمني عابران پياده به ويژه معلولان، سالمندان و نابينايان است.
عليپور با اشاره به پيشرفت فيزيکي پروژه عمراني پياده روسازي در خيابان آيت تصريح کرد: در راستاي اجراي اين طرح؛ عمليات پياده روسازي معابر در سطح محدوده در حال انجام است.
معاون فني و عمراني شهرداري منطقه 8 مناسب سازي معابر جهت عبور و مرور روشندلان و معلولان را بسيار ضروري خواند و گفت: با توجه به اهميت موضوع و انجام مطالعات لازم در اين خصوص اين منطقه در مناسب سازي معابر و نصب علائم هشدار دهنده جهت عبور و مرور روشندلان و معلولان در شهر تهران پيشگام بوده است.
عليپور گفت: جدولبندي و نهرسازي از ديگر فعاليتهاي عمراني انجام گرفته در سطح محدوده است.
وي با اشاره اقدامات عمراني در سال جديد گفت: ساير اقدامات بر اساس نيازهاي محلات تعريف شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن