تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814784978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامانه ها و تجهیزات دفاعی مورد نیاز نیروی زمینی بطور مستمر به روز می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امیر سرتیپ دوم زواره ای: سامانه ها و تجهیزات دفاعی مورد نیاز نیروی زمینی بطور مستمر به روز می شوند تهران - ایرنا - رییس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش، قله فناوری رزم زمینی را در سه حوزه تحرک، حفاظت و آتش عنوان کرد و گفت: مهندسان توانمند این سازمان بطور مستمر در حال به روز کردن سامانه ها و تجهیزات دفاعی مورد نیاز نیروی زمینی ارتش هستند.


امیر سرتیپ دوم «سیدمسعود رضا زواره ای» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: این سازمان براساس تدابیر ابلاغی، به صورت کاملا دانش بنیان در حال حرکت است و مسیر و محور این حرکت منطبق بر مولف ها و نیازهای اثرگذار در رزم آینده احصاء شده است.
وی گفت: وقتی مهندسان تحقیقات و جهاد خودکفایی «ابزار محور» حرکت کنند، بطور حتم دچار غافلگیری خواهند شد، اما اگر این نیروها «دانش بنیان» حرکت کنند، دست آنها همیشه پر است و می توانند براساس فضای آینده که یک فضای عدم قطعیت است، محصولات مختلف را ساخته و تولید کنند.
رییس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش ادامه داد: مسیر سربازان ولایت این سازمان وابسته به نیروی زمینی ارتش، اکنون یک مسیر مبتنی بر دانش است و هرچه مطالبات عملیاتی تغییر یابد، این دانش همانند خمیر تغییر شکل خواهد داد.
امیر سرتیپ دوم زواره ای افزود: نیروی زمینی ارتش در حوزه زرهی دارایی یک توانمندی 50 ساله است که این امر باعث شده که یک دانش بسیار غنی نیز در حوزه دانش تصیحی و هم دانش ضمنی شکل پیدا کند و آینده حوزه زرهی را شکل بدهد.
به گفته وی، امروزه دیگر حوزه زرهی، تانک نیست، تانک اکنون سمبل به روز حوزه زرهی است، اما در آینده ممکن است دانش حوزه زرهی و حوزه سلاح های تاکتیکی، تسلیحات دیگری را تولید و به نمایش بگذارد.
رییس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش افزود: در حوزه تولید سلاح، فرمانده کل قوا در یکم خرداد سال 1390 فرمودند، ابتکار در وادی تولید سلاح، یک کار اساسی برای نظام جمهوری اسلامی و برای کشور است.
امیر سرتیپ دوم زواره ای گفت: نیروی زمینی ارتش که بیش از 50 سال از تجهیزات غربی و شرقی استفاده می کرد، امروز به توانمندی طراحی، ساخت و بهینه سازی انواع تجهیزات مورد نیاز خود دست یافته است.
وی یادآور شد: سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش با گذشت 27 سال از تاسیس، اکنون توانسته در زمینه طراحی، ساخت و بهینه سازی تجهیزات مورد نیاز این نیرو، گام های ارزنده ای بردارد.
جدیدترین دستاوردهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه ساخت و تولید سلاح و تسلیحات دفاعی، تاکتیکی و تهاجمی، صبح یکشنبه با حضور امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.
اجتمام(4) ** 7029 ** 1071
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن