تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821276715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز ترويج ياد، نام و انديشه حضرت امام خميني(ره) افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۳ (۱۳:۵۸ب.ظ)
همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س): مرکز ترويج ياد، نام و انديشه حضرت امام خميني(ره) افتتاح شد مرکز ترويج ياد، نام و انديشه حضرت امام خميني(ره) همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري قم، حجت الاسلام والمسلمين محمد صادق صالحي منش با اشاره به افتتاح مرکز ترويج ياد، نام و انديشه حضرت امام خميني(س) گفت: راه اندازي اين مرکز به عنوان يک کار فرهنگي فاخر و ارزشمند بنا به پيشنهاد ارزنده حجت الاسلام حاج سيد حسن خميني و با همت جهادي شهرداري تهران انجام گرفته است.
وي پذيرش مسووليت اين مرکز را مايه افتخار و فرصتي مغتنم براي خدمت به اين شخصيت بزرگ عنوان و خاطرنشان کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي ايجاد چنين مرکزي در راستاي منويات مقام معظم رهبري و پاسداشت و نشر انديشه ها و سيره رفتاري معمار کبير انقلاب اسلامي است که اميدواريم منشاء آثار و برکات زيادي باشد.
استاندار قم هدف از راه اندازي مرکز ترويج نام، ياد و انديشه امام(ره) را زنده نگه داشتن انديشه ديني و سياسي رهبر کبير انقلاب دانست و افزود: فراگير شدن انديشه هاي امام راحل از طريق استفاده از ابزارهاي گوناگون فرهنگي، هنري و تبديل کردن نام و مرام ايشان به جرياني پويا و الگو سازي آن براي جهان اسلام از جمله اهدافي است که اين مرکز در صدد دستيابي به آن است.
رئيس مرکز ترويج نام، ياد و انديشه امام(ره) اضافه کرد: همسوي فعاليتها با منويات مقام معظم رهبري، تاکيد بر استفاده از محتويات موجود و پرهيز از فعاليت‌هاي سطحي و نيز استفاده ابزارهاي روزآمد و اثر گذار در بين عموم مردم به خصوص جوانان از جمله مباحثي است که از سوي مرکز مورد پيگيري قرار خواهد گرفت.
حجت‌الاسلام صالحي منش در ادامه به ماموريت‌هاي مرکز اشاره کرد و گفت: احصاي محتواهاي متقن مربوط به امام(ره) و ارائه آن در قالب نو، تشويق مردم به خصوص قشر جوان به بهره‌مندي از سبک زندگي امام(ره)، فراگيرسازي انديشه‌هاي امام(ره) با بهرگيري ابزارهاي فرهنگي و هنري، حمايت از برنامه‌ها و فعاليت‌هاي کارمندان و مراکز تابع و عموم مردم در خصوص حضرت امام(ره) و نيز برنامه ريزي و مديريت‌ برگزاري دوره‌هاي آموزشي در خصوص ديدگاه امام(ره) از جمله ماموريت‌هاي است که از سوي اين مرکز مورد پيگيري قرار خواهد گرفت.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن