تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814712910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جای انتقاد از مذاکرات هسته ای در تریبون عمومی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده قوچان در مجلس: جای انتقاد از مذاکرات هسته ای در تریبون عمومی نیست تهران – ایرنا - نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از طرح شتابزده برخی دیدگاه ها در مورد مذاکرات هسته ای ایران گفت: با فرض اینکه این دیدگاه ها با حسن نیت مطرح می شود باز هم به فرآیند تامین منافع ملی ضربه می زند و جای اینگونه انتقادها در تریبون عمومی نیست.


به گزارش خبرنگارسیاسی ایرنا، هادی شوشتری در نطق میان دستور خود امروز (یکشنبه) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی افزود: مذاکرات تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به ریاست ظریف وزیر امورخارجه با 1+5 از جمله مذاکرات پیچیده در تاریخ دیپلماسی و حقوق بین الملل کشور است.
وی ادامه داد: جنس و ماهیت و محتوای مذاکرات با 1+5 که در برگیرنده 28 کشور اتحادیه اروپا و 5 عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل است به استناد بند یک اصل 176 قانون اساسی از جنس تعیین سیاست دفاعی و امنیتی کشور بوده است که بدیهی است تیم مذاکره کننده اقدامات مذاکراتی خود را با نهادهای بالادستی نامبرده در قانون اساسی هماهنگی و تنظیم می کند بنابراین مجلس باید از دیپلمات ها و تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کند.
این نماینده مردم در مجلس نهم، اضافه کرد: مجلس باید با پشتوانه ولایت فقیه از دیپلمات های ارشد کشورمان و تیم مذاکره کننده در مصاف نبرد نرم حمایت کند.
شوشتری در ادامه ضمن تبریک به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، این روز را به تمامی زنان کشور تبریک گفت.
نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی گفت: این روزها در خصوص مناسبات مجلس و دولت مباحث مختلفی مطرح می شود که در یک ارزیابی کلی برای تنظیم این روابط گزینه های مختلفی وجود دارد اما با بررسی در فصول چهارده گانه و اصول یکصد و 77 گانه قانون اساسی گزینه و مدل بهینه از میان تمام گزینه ها در راستای تعامل موثر باید برگزیده شود.
وی یادآور شد: تحلیل محتوای فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در دیدارها با نمایندگان ادوار گوناگون تاریخ و پیام های هر دو بزرگوار به مناسبت آیین افتتاح و اختتام مجالس شورای اسلامی، پژوهشگر را به مدل و گزینه تعامل موثر و رویکرد مشترک دو قوه مجریه و مقننه در حل مسایل و چالش های پیش رو می رساند.
شوشتری ادامه داد: باید به یاد داشته باشیم که مردم در انتخابات ریاست جمهوری گذشته از بین گفتمان های فکری مطروحه گفتمان اعتدال را به عنوان گفتمانی مندرج در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای 4 سال آتی اداره امور کشور انتخاب کردند.
وی تاکید کرد: مجلس باید که دولت و شخص رییس جمهوری را در ایفای تعهدات و انجام وظایف قانونی کمک و مساعدت حداکثری کند.
نماینده مردم قوچان در مجلس همچنین با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها گفت: در فاز اول، دولت رقمی معادل 130 هزار میلیارد تومان پول نقد بین مردم توزیع کرده که این بیشتر از کل بودجه عمرانی کشور است.
شوشتری با تاکید بر اینکه کسانی که می توانند از دریافت یارانه ها انصراف دهند باید انصراف خود را برای اصلاح وضعیت اقتصادی کشور انجام دهند، گفت: اگرچه اجرای هدفمندی یارانه ها یک اقدام اساسی است اما اجرای نادرست آن توسط دولت قبل تولید و اشتغال را به شدت آسیب پذیر کرده است.
سیام**1058 ** 1418
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن