تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814750027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراجعه به کتابخانه های کرمان 6 درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان حسین زاده:
مراجعه به کتابخانه های کرمان 6 درصد افزایش یافت
کرمان - خبرگزاری مهر: مدیرکل کتابخانه های استان کرمان از افزایش تعداد مراجعه کنندگان به کتابخانه های استان کرمان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد حسین زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: در مجموع طی سال گذشته بیش از چهار میلیون و 400 هزار نفر به کتابخانه های عمومی استان مراجعه کردندکه درمقایسه به مورد مشابه سال پیش رشد6درصدی داشته است. وی با اشاره به افزايش قابل توجه تعداد نسخه هاي كتاب در كتابخانه هاي عمومی استان افزود: هم اكنون یک میلیون و316 هزار نسخه كتاب در کتابخانه های استان موجود است كه اين ميزان در مقایسه با اسفند ماه سال 91، بيانگر افزايشي 5 درصدي است. مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان ضمن اشاره به رشد5درصدی میزان امانت کتاب،گفت: اعضاء ومراجعین کتابخانه های عمومی استان در سال گذشته بیش از دو میلیون و670 هزارجلدکتاب به امانت گرفته اند. وی گفت: توجه به جامعه استفاده کننده، تنوع در خدمات، نوع ارتباط کتابداران و مراجعین، کیفیت خدمات و انواع منابع اطلاعاتی می تواند راهکاری موثر در بهبود و ارتقاء بهره وری کتابخانه های عمومی باشد.  


۱۳۹۳/۱/۳۱ - ۱۳:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن