تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809715804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش مهم ترین عامل انتقال فرهنگ عمومی براساس معیارهای اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آموزش و پرورش مهم ترین عامل انتقال فرهنگ عمومی براساس معیارهای اسلامی است خبرگزاری پانا:مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در مراسم آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده گیلان، گفت : آموزش و پرورش ،مهمترین عامل انتقال فرهنگ عمومی براساس معیارهای اسلامی است که این امر با مشارکت خانواده ها و دیگر نهادهای دولتی و غیردولتی اجرایی میشود.
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۱ فروردين ساعت 12:35



به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی حاجتی  در مراسم تقدیر از دانش آموزان برگزیده استان در سومین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم که در دهکده ساحلی بندر انزلی برگزار شد با اشاره به نقش نوجوان در جامعه ، اظهار داشت : دانش آموزان بزرگترین سرمایه و آینده ساز کشور هستند و مربیان موظفند با شناسایی استعدادهای نهفته آنان نسل جوان انقلابی و مومنی را تربیتکنند .  وی افزود : بررسی توانمندی ها و علایق آنان و جهت گیری مناسب توسط مربیان می تواند زمینه شکوفایی بهتر و بهره گیری مطلوب تر در آینده را رقم بزند . مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به نقش آموزه های دینی در تربیت نسل جوان، افزود : زمانی یک مدیر یا مربی می تواند در کار تربیت خود موفق شود که ویژگی های شخصیتی نوجوان و جوان را به درستی بشناسد .  وی با بیان اینکه آموزه های دینی که توسط ائمه اطهار به ما رسیده رهنمای مربیان ما در امور پرورشی است، گفت : مسایل پرورشی و امور تربیتی جزو مهمترین وظایف تعلیم و تربیت محسوب می شود و شرط لازم برای برقراری ارتباط بین مربی و دانش آموز شناخت نگرش های نوجوان است که می تواند تبیین کننده مسیر او باشد. حاجتی با بیان اینکه در آموزه های دینی ما آمده است به کودکان اجازه دهند تا 7 سالگی کارهای مورد علاقه خود را انجام دهند، تصریح کرد : مربیان باید از فضای سنی ،استفاده کنند تا بتوانند آموزه های دینی خود را به دانش آموزش دهند . وی اضافه کرد : تربیت و آموزش دینی یک سبک و روشی است که مربیان باید با کمک والدین این سبک ارزشی را در وجود کودک نهادینه سازند . مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت : از 7 سالگی به بعد دوران اطاعت و تربیت پذیری کودکان آغاز می شود که مربیان باید در این سن با برنامه ریزی های متفاوت به الزام آموزه های دینی بپردازند، چرا که افراد در سن 14 تا 21 سالگی باید آرمان گرایی و قهرمان باوری را بشناسند و به تقویت این باور ها در خود اهتمام ورزند.این ویژگی ها و شرایط است که راه زندگی برای تربیت نسل نوجوان شاداب انقلابی که حب به اهل بیت را دارد هموار می کند .  وی بااشاره به نامگذاری سال به عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"، تصریح کرد : با توجه به هجمه های که نسل جوان ما را تهدید می کند باید برای مقابله با آن به تقویت برنامه های فرهنگی بپردازیم و زمانی که در مقابل این هجمه ها و آسیب ها واکسینه خواهیم شد که آگاهی کامل نسبت به مسایلمختلف داشته باشیم که نتیجه آن در رفتار و کردار نوجوان تجلی می یابد . وی تصریح نمود: می توانیم با روشهای مختلف نظیر برگزاری همایش های گوناگون ، ترویج کتابخوانی و تربیت دینی و .... به افزایش سطح آگاهی نوجوانان و جوانان کمک کنیم . مدیرکل آموزش و پرورش گیلان درخاتمه با اشاره به ترویج سند تحول بنیادین آموزش و پرورش براساس معیارهای اسلامی ،خاطر نشان نمود : در بحث فرهنگ باید مسایل فرهنگی را در بدنه آموزش و پرورش پیاده نماییم .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن