تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813249287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نواحی صنعتی الموت و طارم به سرمایه‌گذاران واگذار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
نواحی صنعتی الموت و طارم به سرمایه‌گذاران واگذار شد
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با انجام علمیات زیربنایی در دو ناحیه الموت و طارم در قزوین کار واگذاری اراضی صنعتی به متقاضیان سرمایه‌گذاری در سال جاری آغاز می‌شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالقهار ناصحی اظهارداشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و استقبال صاحبان صنعت برای سرمایه‌گذاری در این استان خصوصاً شهرک‌های صنعتی، کار طراحی و اجرای عملیات زیربنایی دو ناحیه صنعتی با مساحت بیش از ۳۸ هکتار در طول یک سال اخیر اقدام شد.

وی افزود: در حال حاضر پروژه‌های زیربنایی در آنها، در حال تکمیل است و واگذاری زمین در این نواحی صنعتی به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شش ماه دوم سال جاری آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین سرمایه‌گذاری اولیه برای اجرای پروژه‌های زیربنایی و تأسیساتی را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

ناصحی تصریح کرد: همچنین در راستای سیاست دولت در هدایت و احداث شهرک‌ها و نواحی صنعتی در مناطق کمتر توسعه یافته و رعایت طرح آمایش استان، احداث سه شهرک و ناحیه صنعتی شال، اسفرورین و نیکویه انجام شده و واگذاری زمین در آنها از سال گذشته آغاز شده است.

این مسئول ادامه داد: عملکرد شرکت شهرک‌های صنعتی بر طبق جذب سرمایه‌گذار و واگذاری اراضی به متقاضیان است که بر این اساس در سال ۹۲ واگذاری ۶۵ هکتار زمین صنعتی هدف‌گذاری شده بود که به رکورد ۷۱ هکتار واگذاری دست یافتیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با اشاره به تعداد واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیان داشت: یک هزار و ۱۴۱ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان وجود دارند که بیش از نیمی از آنها به بهره‌‌برداری رسیده‌اند.

ناصحی متذکر شد: در این واحدها حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان باید سرمایه‌گذاری صورت گیرد که در ۶۰۴ شرکتی که به بهره‌برداری رسیده‌اند و بر اساس پروانه‌های بهره‌برداری صادره، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده و بیش از ۱۸ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی استان مشغول به کار هستند.

واگذاری 71 هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی قزوین به سرمایه‌گذاران مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: سال گذشته 71 هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مختلف این استان به سرمایه‌گذاران و متقاضیان ایجاد واحدهای تولیدی واگذار شد.
 
عبدالقهار ناصحی اظهار داشت: سال گذشته 71 هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مختلف این استان به سرمایه‌گذاران و متقاضیان ایجاد واحدهای تولیدی واگذار شد. وی افزود: 116 قرارداد واگذاری زمین در طول یک سال گذشته در اراضی واگذار شده با سرمایه‌گذاران منعقد شده است.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، میزان اشتغال تعیین شده برای این تعداد قرارداد را 2 هزار و 369 نفر و سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده آنها را نیز بیش از 3 هزار میلیارد ریال برآورد کرد.
 
ناصحی با بیان اینکه اختصاص زمین برای ایجاد واحدهای تولیدی و عقد قرارداد با سرمایه‌گذاران متقاضی فعالیت در شهرک‌های صنعتی استان قزوین یافته است، گفت: استقرار صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از سیاست‌های دولت به شمار می‌رود.
 
وی تعداد واحدهای بهره‌برداری شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در سال گذشته را نیز 44 واحد یاد کرد و گفت: با بهره‌برداری از این واحدها یک هزار و 298 نفر صاحب شغل شدند.


۱۳۹۳/۱/۳۱ - ۱۱:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن