تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820795124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 450 ویژه برنامه گرامیداشت هفته زن در گیلان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 450 ویژه برنامه گرامیداشت هفته زن در گیلان برگزار می شود رشت - ایرنا - مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استانداری گیلان از برگزاری بیش از 450 ویژه برنامه گرامیداشت هفته زن با همکاری سازمان ها و نهادهای مختلف در استان خبر داد .


ˈ ساحره میرسیدی ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : برگزاری جشنواره دختران فاطمی ، جشن های میلاد کوثر ،دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، برگزاری کارگاه های آموزشی با عنوان زندگی سالم – نشاط و تحکیم بنیان خانواده ، کارگاه های آموزشی ویژه همسران جوان و تقدیر و تجلیل از زنان موفق و کارآفرین از جمله این برنامه ها است .
وی برگزاری نشست هایی با عنوان زن و شخصیت حضرت فاطمه زهرا ( س ) ، برگزاری کلاس های آموزشی و عقیدتی ، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب ، تقدیر از فعالان و خیران زن حوزه اشتغال ، ویزیت رایگان بانوان در روستاها ، افتتاح 18 باب منزل مسکونی زنان سرپرست خانوار ، مسابقات وبلاگ نویسی ، برگزاری اردوی یک روزه ، رایگان نمودن استخرهای شنا و سالن های ورزشی ، افتتاح و بازدید از طرح های موفق زنان سرپرست خانوار را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد .
مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استانداری گیلان با بیان اینکه اجرای برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر نقش بسزایی در تبیین هر چه بیشتر نقش بانوان در توسعه همه جانبه جامعه دارد ، خاطر نشان کرد : در برگزاری این آیین ها به گسترش فرهنگ فاطمی در نهاد خانواده و نسل جوان نهادینه توجه شده است .
میرسیدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همچون سال های گذشته با نگاهی کارشناسانه امسال را به نام سال ˈ اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی ˈ نام گذاری نمودند ، گفت : اقتصاد و فرهنگ زیرساخت تحقق اقتصاد مقاومتی است و این مهم جز با حرکت جهادی و عزم ملی محقق نمی شود .
وی ادامه داد : زنان هم با بهره گیری از بیانات مقام عظمای ولایت می توانند نقش تعیین کننده ای در این بخش ایفا کنند .
مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان استانداری گیلان تصریح کرد : حضور فعال زنان در جامعه و کانون خانواده از بزرگترین نعمت هایی است که خداوند در جامعه اسلامی عطا کرده و باید نسبت به داشتن این نعمت که با پیروزی انقلاب و با تکریم مقام زن نصیب جامعه ما شد سپاسگزار باشیم . ک/3
7292/604
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن