تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820773716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات اجرایی میدان امام علی (ع) گناوه بزودی آغازمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر یوسفی:
عملیات اجرایی میدان امام علی (ع) گناوه بزودی آغازمی شود
بوشهر-خبرگزاری مهر:فرماندار گناوه گفت: میدان امام علی (ع) شهر گناوه که از سال 79 تاکنون بلاتکلیف مانده ساماندهی و عملیات اجرایی آن بزودی آغازمی شود.



به گزارش خبرنگار مهر، عبدالنبی یوسفی صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت:مسئولان با جدیت و تلاش فراوان در رفع کردن مشکلات مردم گام بردارند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
 
وی افزود:مدیران باید با تلاش  مضاعف مشکلات مردم را در محیط ادارات خود رسیدگی و برطرف کنند و پاسخگویی به مردم را سرلوحه کاری خود قراردهند.
 
 یوسفی از همه آحاد جامعه بویژه مسولین ،مردم و رسانه ها خواست با همدلی و همفکری برای توسعه و پیشرفت منطقه احساس مسئولیت کنند ودر این راستا گام بردارند.
 
فرماندارگناوه به سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اشاره و گفت: رهبرفرزانه انقلاب نجات دهنده نظام و میهن در برهه های مختلف انقلاب بوده است و همه باید سیاست های ابلاغی را آن طور که رهبری انتظار دارند جامه عمل بپوشانیم.
 
وی به نشست اخیر مسوولان این شهرستان با مقام های مناطق نفت خیز جنوب کشور اشاره و تصریح کرد: دراین دیدار مقررشد که میدان امام علی (ع) شهر گناوه که از سال 79 تاکنون بلاتکلیف مانده ساماندهی و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز شود.
 
یوسفی همچنین از ترمیم جاده گناوه به گوره خبر داد و خاطر نشان کرد:یکی دیگر از توافقات به دست آمده با مسوولان نفت در گام های بعدی تعمیر این جاده است.
 

 


۱۳۹۳/۱/۳۱ - ۱۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن