تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821190050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شریعتمداری: مردم در سال جاری شاهد آثار برنامه های دولت در حوزه اشتغال خواهند بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اختصاصی شریعتمداری: مردم در سال جاری شاهد آثار برنامه های دولت در حوزه اشتغال خواهند بود تهران - ایرنا - معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: مردم در سال 1393، شاهد نتایج و آثار طرح ها و برنامه های دولت در بخش اشتغال خواهند بود.


«محمد شریعتمداری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، در مورد برنامه های دولت برای مرتفع کردن مشکل بیکاری گفت: نخستین جلسه شورای عالی که رییس جمهوری در سال جاری تشکیل داد جلسه شورای عالی اشتغال بود که طرح های بسیار زیادی در این جلسه مطرح و تصویب شد.
معاون اجرایی رییس جمهوری با تاکید بر این که مردم در سال 93 نتایج و آثار این مصوبات را مشاهده می کنند، گفت: مهمترین رویکرد دولت در این بخش، تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع بر سر راه سرمایه گذاری است.
** تامین منابع مالی 99 طرح اولویت دار سیستان و بلوچستان
معاون اجرایی رییس جمهوری در مورد طرح های اشتغال آفرین دولت در سومین سفر استانی دولت در استان سیستان و بلوچستان گفت: در این سفر مقرر شد 99 طرح نیمه کاره استان سیستان و بلوچستان که پیشرفت بالای 50 درصد دارند با تخصیص صد درصد منابع و مازاد بر آن در سال 93، هرچه سریعتر به بهره برداری برسد که بهره برداری از این طرح ها هم موجب رفاه استان خواهد شد و هم بخشی از مشکل اشتغال را در استان سیستان و بلوچستان مرتفع خواهد کرد.
شریعتمداری ادامه داد: علاوه بر این، طرح های کلان انتقال گاز به شهرهای زابل، خاش و زاهدان، راه آهن چابهار – مشهد و جاده بندر جاسک به بندر گواتر نیز مورد توجه دولت قرار گرفته است که در مورد این طرح ها نیز برنامه ریزی جداگانه ای از حیث منابع مورد نیاز ریالی و ارزی و همچنین روش تامین منابع از طریق فاینانس (تامین منابع مالی خارجی) و سرمایه گذاری داخلی صورت گرفته است.
به گزارش ایرنا، رییس جمهوری بعد از سفر به استان های خوزستان و هرمزگان، در سومین سفر استانی خود سه شنبه هفته گذشته در راس هیاتی بلندپایه به استان سیستان و بلوچستان رفت و در سفر دو روزه خود با مردم زاهدان، زابل و چابهار دیدار کرد. دیدار ایثارگران و منتخبین، علما و طلاب و همچنین حضور در نشست توسعه سرمایه گذاران و جلسه شورای اداری استان از دیگر برنامه های رییس جمهوری در این سفر بود.
سیام(4)**9189**1449
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن