تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803095428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور سرزده رییس کمیته ملی المپیک در تمرینات تیم ملی ووشو + مصاحبه ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تکرار/
حضور سرزده رییس کمیته ملی المپیک در تمرینات تیم ملی ووشو + مصاحبه ها
کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک روز گذشته به طور سرزده از تمرینات تیم ملی ووشو برای حضور در بازی های آسیایی بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لحظاتی پیش کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک روز گذشته به طور سرزده از تمرینات تیم ملی ووشو کشورمان بازدید کرد.
 
کیومرث هاشمی در صحبت‌ با ملی‌پوشان اظهار داشت: من از شما می‌خواهم خودباوری داشته باشید و با نظم کار خود را ادامه دهید.
 
وی در ادامه افزود: انتظار ما این است در بازی‌های اینچوآن کره جنوبی مدال طلا به دست آورده و برای کشورمان افتخار کسب کنیم.
 
هاشمی ادامه داد: از کادر فنی تشکر می‌کنم که برای آماده‌ساختن ملی‌پوشان تلاش می‌کنند.
 
رییس کمیته ملی المپیک به تشریح اهداف پرداخت و تصریح کرد: هدف ما این است که در بازی‌های کره‌جنوبی بهترین عنوان را کسب کنیم زیرا کسب طلا برای ما ارزشمند است. اگر هدفمان کسب اول شدن و قهرمانی باشد می‌توانیم به ارزش‌های والای خود برسیم.
 
در ادامه علی‌نژاد رییس فدراسیون ووشو کشورمان برای ملی‌پوشان صحبت کرد.
 
وی با تشکر از توجه رییس کمیته ملی المپیک و بازدیدش از تمرینات تیم ملی اضافه کرد: به طور قطع کسب مدال طلا هدف بازیکنان تیم ملی ووشو است و اگر هم به این مهم دست نیافتید چیزی از ارزش‌های شما کم نمی‌کند و باید تلاشتان چشمگیر و زیاد باشد و برای رسیدن به هدف تلاش کنید.

علی نژاد ادامه داد: ما حضور رییس کمیته ملی المپیک در اردو را به فال نیک میگیریم و تلاش میکنیم در بازی های آسیایی، بهترین نتایج را در مسابقات ووشو(29 شهریور تا 2 مهر) کسب کنیم.
 
در ادامه ملی‌پوشان به معرفی خودشان پرداختند نکته جالب این که ملی‌پوشان از بیشتر استان‌های کشور در تیم ملی حضور داشتند.






 قرار است تیم ملی در دو رشته ساندا و تالو به کشور کره جنوبی اعزام شوند.

یکی از ملی‌پوشان از شرایط مالی و عدم کمک به فدراسیون ووشو گلایه کرد

اوجاقی مدیر تیم ملی در ادامه گفت: ما خواهان حمایت زیاد رییس کمیته ملی المپیک هستیم. باید طوری حمایت شویم که نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: ما خواهان ارقام نجومی نیستیم و حمایت آنچنانی هم نمی‌خواهیم فقط می‌خواهیم به لحاظ تدارکاتی و پشتیبانی به فکر این رشته از کشورمان باشند تا بتوانیم مجدداً قهرمانی را تکرار کنیم که امیدواریم رسیدگی بیشتری به ما صورت گیرد.

رییس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سخنان اوجاقی گفت: شما نگران نباشید ما کاری خواهیم کرد که مشکلات فدراسیون ووشو مرتفع شود. به طور قطع صد در صد رسیدگی به مسائل رسیدگی خواهد شد و نگران وضع تدارکاتی نباشید.

در ادامه کیومرث هاشمی ضمن درخواست از رسانه‌ها ادامه داد: از رسانه‌ها خواهش می کنم آمادگی ورزشکاران را به تصویر بکشند و به طور قطع کسانی که افتخاراتی را در یک رشته ورزشی کسب می‌کنند نتایج سال‌ها زحمت و تلاش مستمر است و همچنین انجام کارهای تاکتیکی و تکنیکی هستند. سال‌هاست زحمت کشیده‌اند و شما فقط به جریان مسابقه بسنده نکنید.

در ادامه کیومرث هاشمی اعلام کرد: ما به این حضور سرزده اکتفا نمی‌کنیم و در آینده نزدیک به مشکلات رسیدگی می‌کنیم من هم قبول می‌کنم به طور قطع همه فدراسیون‌ها با مشکلات مالی روبرو هستند و ما دچار تحریم بوده‌ایم و این مسئله باعث شده ورزش ما و همه فدراسیون‌ها دچار این مشکل شوند.






هاشمی عنوان کرد: وزیر ورزش قول‌هایی را داده است که از رشته‌های حاضر در مسابقات حمایت کند البته بعضی ملی‌پوشان هم حق دارند که از نظر مالی تأمین شوند، هنوز پاداش‌هایشان پرداخت نشده است و ما سعی می‌کنیم از لحاظ مالی مشکلات ملی‌پوشان را حل کنیم و از آن‌ها حمایت نماییم. باید بپذیریم که این ورزشکاران عمر خود را در این راه گذاشته‌اند.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص اینکه بودجه چه زمانی در اختیار کمیته ملی المپیک قرار می‌گیرد، گفت: ما امروز درخواستمان را به معاونت راهبردی دولت و شخص دکتر نوبخت ارائه کرده‌ایم درخواست ما این است که 70درصد اعتبارات ما را طی سه ماه اولیه سال پرداخت کنند چرا که علت آن در پیش بودن اردوها است. اگر بودجه ما در شهریورماه پرداخت شود چندان کارایی برای فدراسیون‌ها نخواهد داشت.

وی در ادامه در خصوص نحوه پرداخت پول وینگادا گفت: ما همانطور که در هیچ رشته‌ای دستمزد مربیان خارجی آنها را تأمین نمی‌کنیم همین روال مدیریتی در فدراسیون فوتبال نیز حاکم است. هاشمی در خصوص اینکه آیا کمیته ملی مخالفتی در مورد بستن قرارداد وینگادا دارد یا خیر، گفت: قبل از حضور ما در کمیته ملی المپیک با وینگادا قرارداد بسته شده بود، همانطور که ما در مسائل فنی نظر نمی‌دهیم و دخالت نمی‌کنیم خود فدراسیون‌ها نیز در مورد مربیان باید پاسخگو باشند.انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن