تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815980717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شایستگی و روحیه خدمتگزاری ملاک انتصاب افراد در پست های مدیریتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار سیستان و بلوچستان: شایستگی و روحیه خدمتگزاری ملاک انتصاب افراد در پست های مدیریتی است فنوج- زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در انتصاب مدیران و جذب نیرو رنگ، نژاد، قوم، طایفه و مذهب ملاک نیست بلکه فقط تعهد، شایستگی و داشتن روحیه خدمتگزاری مد نظر قرار می گیرد.


به گزارش ایرنا، علی اوسط هاشمی روز شنبه در جریان سفر به شهرستان فنوج در آیین معرفی ˈضیاءالحق هاشمزهیˈ به عنوان فرماندار جدید این شهرستان افزود: برای حل مشکل فرمانداریه ا و بخشداری های تازه تاسیس استان قرار است مجوز جذب 870 نفر نیروی جدید و بومی همان مناطق صادر شود.
وی بیان کرد: آسفالت جاده فنوج به تنگ سرحه بطول 38 کیلومتر به عنوان یکی از مهمترین خواسته های مردم شهرستان تازه تاسیس فنوج با پیگیری های انجام شده با اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.
استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شهرستان فنوج از توانمندی و ظرفیت خوبی در بخش معادن برخوردار است که خوشبختانه در سال جاری با توجه به نگاه ویژه دولت، اکتشافات و بهره برداری لازم از معادن این شهرستان انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: مطالبات و خواسته های مردم شهرستان فنوج در زمینه راه روستایی، آب آشامیدنی، مخابرات، کمک به توسعه کشاورزی و ایجاد اشتغال پس از بررسی های لازم به ترتیب اولویت پیگیری خواهد شد.
هاشمی اظهار داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده قرار است تنها در سال جاری 200 هزار کیلومترمربع اکتشاف معادن در کشور انجام شود که سهم سیستان و بلوچستان 45 هزار کیلومترمربع است.
وی با بیان اینکه تا زمانی که بندر چابهار به عنوان پیشانی توسعه استان و حتی کشور به رشد و پیشرفت نرسد در سیستان و بلوچستان شاهد رشد و شکوفایی نخواهیم بود، افزود: اکنون ظرفیت ترانزیت دو و نیم میلیون تن است و تا پایان امسال ظرفیت ترانزیت بار چابهار 300 درصد رشد خواهد کرد.
استاندار خطاب به فرمانداران استان سیستان و بلوچستان گفت: نباید فرماندار در یک منطقه به دنبال جریان و گروه و افراد خاصی باشد بلکه باید با همه ارتباط برقرار و جریان سازی کند تا بتواند برای آن منطقه موثر و مفید واقع شود.
وی افزود: فرماندار باید نگاه کلان و توسعه ای داشته باشد تا بتواند کارهای مثبت برای حوزه خود تعریف و اجرایی کند.
هاشمی بیان کرد: بودجه سال گذشته استان 270 میلیارد تومان بود در حالی که تنها در دو روز سفر ریاست جمهوری و هیات همراه افزون بر هشت هزار میلیارد تومان به استان اختصاص پیدا کرده که 35 برابر اعتبار سال 92 است.
وی گفت: نباید اجازه دهیم خرده شرارتها موجب کندی رشد و توسعه استان شود زیرا چنانچه منطقه ناامن باشد اوج محرومیت را خواهیم داشت.
وی ادامه داد: با کشتن فرد یا افراد هیچ مشکلی از استان حل نخواهد شد، همه ما باید از بروز این قبیل حوادث و هر گونه خشونتی جلوگیری کنیم.
استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: وقوع قتل و حوادث تروریستی نه تنها پیشرفت و توسعه برای این استان نمی آورد و مشکلات را حل نمی کند بلکه موجب خروج سرمایه از استان می شود و به چند سال عقب رانده خواهد شد.
هاشمی در پایان سخنانش با تقدیر از سرپرست فرمانداری فنوج، ضیاءالحق هاشمزهی را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.
امام جمعه اهل سنت شهرستان فنوج نیز در این مراسم گفت: یکی از خواسته های مهم مردم این شهرستان آسفالت محور ارتباطی فنوج به تنگ سرحه است و مردم از استاندار درخواست حل این مشکل را دارند.
مولوی قریشی افزود: ساخت درمان بستر 10 تختخوابی فنوج از چند سال پیش متوقف شده و ضروری است در این زمینه پیگیری های لازم انجام شود.
محمدامین محمدی رییس شورای اسلامی شهر فنوج نیز از استاندار خواست نسبت به استقرار ادارات و استخدام نیروی مورد نیاز برای دستگاههای اجرایی این شهرستان تازه تاسیس مساعدت و اقدام شود تا مردم به ناچار برای انجام کارهای کوچک اداری با صرف هزینه به شهرستان نیکشهر سفر نکنند.
ضیاءالحق هاشمزهی فرماندار جدید شهرستان فنوج متولد 1357 دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری است و از سال 1384 تا 86 به عنوان بخشدار بنت، از سال 86 تا 91 بخشدار مرکزی سرباز و از سال 1391 در استانداری سیستان و بلوچستان مشغول خدمت بوده است.
به گزارش ایرنا، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه مسولان محلی شهرستان نیکشهر از یک مدرسه در روستای تنگ سرحه بازدید و دستور لازم برای حل مشکلات این مدرسه را صادر کرد.
استاندار در این بازدید گفت: رسیدگی لازم به مسائل و مشکلات آموزش و پرورش در حوزه های مختلف باید همواره مورد توجه باشد تا جامعه ای باسواد داشته باشیم.
هاشمی افزود: مسائل و مشکلات آموزش شهرستان نیکشهر پس از جمع بندی در نشست شورای آموزش و پرورش استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
شهرستان فنوج با 52 هزار نفر جمعیت در 490 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
استاندار سیستان و بلوچستان در سه روز گذشته با سفر به جنوب استان، فرمانداران جدید شهرستانهای کنارک، قصرقند و فنوج را معرفی کرد.
هاشمی روز یکشنبه در سفر به شهرستان ایرانشهر، ˈداوودیˈ را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی خواهد کرد. ک/2
7306 / 653 ** 1552
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن