تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820982674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گازرساني به 9 روستاي بخش تنکابن افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۹:۴۹ب.ظ)
با حضور استاندار مازندران: گازرساني به 9 روستاي بخش تنکابن افتتاح شد فلاح در آئين افتتاح گازرساني به 9 روستاي بخش نشتا تنکابن گفت : ميدوارم مديريت جهادي در استان حاکم شود و همه براي پيشرفت و توسعه مازندران عزمشان را جزم کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، ربيع فلاح جلودار که در آيين افتتاح گازرساني به 9 روستاي بخش نشتا تنکابن سخن مي گفت با اشاره به اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها گفت: در فاز اول اين طرح بطور کامل توسط دولت قبل اجرا نشد.
وي افزود: قرار بود با اجراي فاز اول هدفمند کردن يارانه ها 50 درصد در آمد حاصله به صورت يارانه نقدي به مردم پرداخت شده و 50 درصد ديگر براي بخشهاي توليدي ، عمراني و اجرايي کشور مورد استفاده قرار گيرد که اين مهم محقق نشد.
مقام عالي دولت همچنين به بحران برف اخير غرب مازندران در بهمن ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: 880 ميليارد تومان برآورد اوليه خسارت وارده به اين استان در بخش کشاورزي بود که در حال پيگيري براي جبران خسارات از سوي دولت هستيم.
فلاح تاکيد کرد: حادثه يکبار اتفاق مي افتد و بحث بيمه باغ و محصولات و ديگر موارد بايد جدي گرفته شود. وي از واگذاري تسهيلات کم بهره براي بازسازي باغات مناطق آسيب ديده از برف خبر داد و گفت: اين وظيفه دولت است که به مردم خدمت رساني کند و من نيز بعنوان يک کشاورز زاده در کنار کشاورزان و ديگر آسيب ديدگان در برف هستم.
استاندار مازندران سال 93 را سالي همراه با بروز اتفاقات خوب در حوزه هاي اقتصادي استان اعلام نموده و پيشرفت اقتصادي کشور را در گرو حضور پر رنگ سرمايه گذاران بخش خصوصي دانست و افزود: در همين راستا همايشي با حضور سرمايه گذاران بخش خصو صي در ارديبهشت ماه سال جاري در مازندران برگزار خواهد شد.
ربيع فلاح با اشاره به ظرفيت بسيار غني مازندران در بخشهاي مختلف دريايي، کشاورزي، صنعتي، گردشگري خاطرنشان کرد: اگر کشورهاي پيشرفته در دنيا به اين جايگاه رسيدند، حاصل توجه آنان به منابع داخلي و حضور سرمايه گذاران بخش خصوصي در عرصه هاي مختلف است.
فلاح با بيان اينکه هيچ گونه تنش سياسي و اجتماعي در مازندران وجود ندارد ، تصريح کرد : از ابتداي فعاليتم در مازندران از بازيها و حاشيه ها هميشه پرهيز کرده و پرهيز خواهم نمود، چرا که حل مشکل مردم اولويت اصلي ماست.
وي از رشد ۲۹ درصدي بودجه استان در سال جاري خبر داد و گفت: امسال سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملي و مديريت جهادي است و اميدوارم مديريت جهادي در استان حاکم شود و همه براي پيشرفت و توسعه مازندران عزمشان را جزم کنند.
استاندار مازندران در پايان قول داد؛ عمليات گازرساني به ۷ روستاي جديد اين منطقه تا هفته دولت انجام شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن