تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821192405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديريت جهادي بر باورهاي ديني و ارزش‌هاي اسلامي استوار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۱۴ب.ظ)
مديرکل تبليغات اسلامي استان قم: مديريت جهادي بر باورهاي ديني و ارزش‌هاي اسلامي استوار است مديرکل تبليغات اسلامي استان قم گفت: مديريت جهادي که مورد تاکيد مقام معظم رهبري است، بر پايه باورهاي ديني و ارزش‌هاي اسلامي استوار است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمين عباس اسکندري در دومين جلسه برنامه ريزي فرهنگي با رويکرد مديريت جهادي اظهار کرد: بحث عمده نامگذاري امسال به مقوله فرهنگ ديني و دورشدن از خداوند متعال و از دست رفتن بسياري از فرصت‌ها و زيرساخت‌هاي فرهنگ ديني در جامعه اسلامي متوجه است.
وي اضافه کرد: سازمان تبليغات اسلامي در مقام لبيک گويي به فرمايشات مقام معظم رهبري بايد يک حرکت جدي و جهادي از خود نشان دهد و با يک نگرش وظيفه مندانه وارد ميدان شود.
مديرکل تبليغات اسلامي استان قم تاکيد کرد: امسال بايد در راستاي تحقق شعار سال 93 روال حرکت فرهنگي در کشور تغيير کند، به دليل اينکه همان شيوه‌هاي سابق جوابگوي هجمه فرهنگي دشمن نيست و دغدغه مقام معظم رهبري نيز از همين عدم پاسخگويي حرکت فرهنگي در کشور ناشي مي شود.
به گفته حجت‌الاسلام اسکندري، با از دست دادن فرهنگ ديني در جامعه، بستر کار در اختيار دشمن قرار خواهد گرفت و تمامي زحمات امام خميني(ره) و شهدا و دلسوزان به نظام و انقلاب اسلامي هدر خواهد رفت و دشمن بر سر سفره آماده ايران خواهد نشست و استفاده خود را خواهد برد و حتي اجازه استفاده را به مردم نخواهد داد، در نتيجه اگر بخواهيم دشمن مسلط نشود بايد همه با روحيه جهادي در جنگ تحميلي هشت ساله عمل کرديم اقدام نماييم.
مديرکل تبليغات اسلامي استان قم با اشاره به طرح‌هايي که توسط مديران و کارشناسان اين اداره کل متناسب با نامگذاري امسال ارائه شده است، بر لزوم بررسي عميقانه و اجراي اين طرح‌ها تاکيد کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن