تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820785447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجموعه ورزشی تختی به روزهای اوج خود برگردد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مجموعه ورزشی تختی به روزهای اوج خود برگردد تهران بزرگ- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در بازدید از مجموعه ورزشی تختی ابراز امیدواری کرد: بار دیگر این مجموعه بزرگ ورزشی به روزهای اوج خود باز گردد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ محمد حسین نژاد فلاحˈ روز شنبه از فعالیت مجموعه ورزشی تختی و روند نوسازی امکانات این مجموعه بازدید کرد و ضمن بازدید از بخش ها و اماکن مختلف این مجموعه، از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه ها ی مشکلات طرح های متوقف شده قرار گرفت.
وی در این بازدید دستوراتی را درخصوص تکمیل و بهسازی ساختمان پذیرایی، استخر نیمه کاره، فضای سبز و جاده تندرستی داد.
نژادفلاح در ادامه این بازدید در جمع پرسنل مجموعه ورزشی تختی با اشاره به ارزش و اهمیت این مجموعه گفت: مدیران ورزش تهران باید به مجموعه تختی به عنوان یک فرصت نگاه کنند تا این مجموعه ارزشمند با فضاهای ورزشی خوبی که در شرق تهران دارد، بتواند در سلامتی و تندرستی اقشار مختلف جامعه اثر گذار باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: طی این مدت طرح های خوبی توسط مدیریت جدید مجموعه ارائه شده که از مجموعه دست اندرکاران قدردانی می کند.
وی ابراز امیدواری کرد: مجموعه ورزشی تختی باتلاش و همدلی که امروز شاهد آن بودم، به روزهای اوج خود برگردد و شاهد عضویت یکصد هزار نفری ورزشکاران در این مجموعه باشیم.
دراین بازدید میرزاآقابیک مدیر مجموعه تختی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات نوسازی امکانات این مجموعه، طرح عضویت یکصد هزارنفری را به عنوان یکی از طرح های جذب شهروندان به ویژه ساکنین شرق تهران به این مجموعه عنوان کرد .
وی افزود: با توجه به برنامه عملیاتی سه ماهه و کوتاه مدت احیای این مجموعه تا خرداد ماه، بسیاری از امکانات بالقوه و با کیفیت مطلوبی آماده سرویس دهی به ورزشکاران در زمینه های قهرمانی و همگانی خواهد بود.
تهرام/7243/564
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن