تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805347776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگهداری مجموعه تختی نیاز به بودجه ملی دارد/ مشکلات سقف و سکوها رفع می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > فوتبال - فوتسال میزرا آقابیک در گفتگو با مهر:
نگهداری مجموعه تختی نیاز به بودجه ملی دارد/ مشکلات سقف و سکوها رفع می‌شود
مدیر جدید مجموعه ورزشی تختی تهران با بیان اینکه یکی از اهدافش در سال جاری جذب 100 هزار عضو برای این ورزشگاه است، از مرمت دیواره‌ها، سکوها، سقف و جایگاه خبرنگاران آن خبر داد و گفت: مجموعه تختی، مجموعه‌ای ملی است و نیاز به بودجه ملی برای نگهداری دارد.



حسن میزرا آقابیک در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد انتخاب بی‌سر و صدایش به عنوان مدیر جدید مجموعه ورزشی تختی تهران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: من سرباز وزارت ورزش و جوانان هستم و روز 26 اسفندماه با حفظ سمت قائم مقام ورزش تهران، به عنوان مدیر جدید مجموعه ورزشی تختی تهران انتخاب شدم. وی با بیان اینکه شرایط این مجموعه خوب نبود و در گذشته به آن کم توجهی‌هایی صورت گرفته بود، افزود: البته بنده باید از آقای کلانترزاده که در زمان مدیریت خود شرایط خوبی را برای این ورزشگاه ایجاد کردند، تشکر و به ایشان خسته نباشید بگویم. قطعا برنامه‌های ایشان را به شکلی جدی‌تر پیگیری کرده تا تجربیات را از صفر شروع نکنیم. مدیر جدید مجموعه ورزشی تختی تهران همچنین تصریح کرد: در این زمان کوتاه مدیریتم، سعی کردم شرایط زمین چمن ورزشگاه را به شکلی مطلوب برسانم که خوشبختانه در بازی نفت و گسترش، مسئولان، مربیان و بازیکنان دو تیم از وضعیت خوب زمین چمن ابراز رضایت کردند. البته پس از آن بازی، اقدامات لازم را برای بهبود شرایط زمین چمن آغاز کردیم تا برای لیگ فصل آینده صددرصد به وضعیت استاندارد برسد. وی در ادامه تاکید کرد: انتظارمان از فدراسیون فوتبال در مسابقات فصل آینده فوتبال این است که در برگزاری رقابتها در تهران و بر اساس حساسیت، عدالت را بین دو ورزشگاه آزادی و تختی رعایت کرده و میزبانی برخی از دیدارها را به ورزشگاه تختی بسپارد، در غیر اینصورت در رقابتهایی که مورد تائید AFC است، همکاری لازم را با فدراسیون انجام نمی‌دهیم. میرزا آقابیک در این خصوص اضافه کرد: خوشبختانه علی کفاشیان و مهدی تاج به من و این ورزشگاه لطف داشته‌اند و امیدوارم این تعامل در فصل آینده بیشتر شود. هم من و هم دوستان ورزشی هستیم و قطعا این مساله به میزبانی بهتر ورزشگاه تختی از مسابقات داخلی و بین‌المللی بیشتر کمک خواهد کرد.

وی در مورد برنامه‌هایش برای استفاده عموم مردم از امکانات این ورزشگاه یادآور شد: از ابتدای اردیبهشت‌ماه درهای ورزشگاه به روی عموم باز می‌شود و علاقمندان به ورزش در منطقه می‌توانند از جاده تندرستی و زمین‌های روباز بصورت رایگان استفاده کنند. قطعا از صددرصد توان‌مان استفاده می‌کنیم تا در همه رشته‌هایی که ظرفیت انجام آن در ورزشگاه تختی وجود دارد، به علاقمندان خدمات بدهیم. مدیر جدید مجموعه ورزشی تختی تهران در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از اهدافش در سال جاری جذب 100 هزار عضو برای این ورزشگاه است، در مورد مرمت اینکه امکان زنگ‌آمیری این ورزشگاه وجود دارد، خاطرنشان کرد: رنگ بتون، زیباترین رنگ است. حتی ورزشگاه مونیخ که به ورزشگاه تختی شباهت دارد، در دیواره‌هایش از همان رنگ طبیعی بتون استفاده شده است. وی در ادامه تصریح کرد: همه زیبایی این بنا به طبیعی بودن رنگ آن است. متاسفانه در گذشته 3 مرتبه این ورزشگاه رنگ شد اما میلیاردها تومان هزینه برای پاک کردن این رنگ‌ها صورت گرفت. البته بخشی از دیواره‌ها و سکوها نیاز به مرمت دارد که قطعا این کار را انجام می‌دهیم. میرزا آقابیک همچنین اظهار کرد: در مورد مرمت سقف ورزشگاه هم صحبت‌هایی انجام داده‌ایم و نمی‌خواهیم اشتباهات مهندسی گذشته را در مرمت بخش‌های مختلف ورزشگاه تکرار کنیم ولی قطعا اقدامات منطقی و کارشناسی شده را برای رفع مشکلات سقف ورزشگاه انجام می‌دهیم. مجموعه تختی، یک مجموعه ملی است و نیاز به بودجه ملی برای نگهداری دارد. این مجموعه بالغ بر 50 هکتار فضای سبز دارد که هزینه نگهداری آنها بسیار زیاد است. وی با تاکید دوباره به این مساله که بودجه مرمت، نگهداری مناسب و استانداردسازی این ورزشگاه می‌بایست توسط نهاد ریاست جمهوری و مراکز ذیربط به خوبی تامین شود، گفت: به هیچ عنوان تغییری در سازه ورزشگاه ایجاد نمی‌شود اما مشکلات آن به بهترین شکل رفع خواهد شد. مدیر جدید مجموعه ورزشی تختی تهران در پایان گفت: برای فصل آینده جایگاه خبرنگاران و مهمان ویژه ورزشگاه تختی بصورت اصولی تجهیز می‌شود تا خبرنگاران و عوامل خبری برای پوشش خبری مسابقات امکانات و شرایط بهتری داشته باشند.


۱۳۹۳/۱/۲۰ - ۱۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن