تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820843905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فقط قلعه‌نويي مي‌توانست تيم را تا اينجا بالا بياورد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فقط قلعه‌نويي مي‌توانست تيم را تا اينجا بالا بياورد
پيشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت: فقط امير قلعه‌نويي مي‌توانست استقلال را با اين مشکلات تا به اينجا بالا بياورد.

شاهرخ بياني در مورد شکست استقلال مقابل الشباب عربستان و حذف از ليگ قهرمانان آسيا گفت: پيش‌بيني عملکرد ضعيف داور بحريني را مي‌کرديم و اي کاش نسبت به اين مسئله زودتر عمل کرده بوديم. بايد قبل از برگزاري مسابقه اعتراضمان را نسبت به اين مسئله اعلام مي‌کرديم. واقعا ضربه‌اي که به سمت دروازه زده شد به هيچ وجه پنالتي نبود. متأسفانه امسال سال خوبي نداشتيم و در ادامه روند بدشانسي‌هايمان ليگ قهرمانان را به راحتي از دست داديم.

به نقل از فارس، وي افزود: مقابل الشباب عربستان با به وجود آوردن برخي تغيير و تحولات به ميدان رفتيم. با وجود غيبت ساموئل، اولادي را در سمت راست قرار داديم. الشباب هم بازي خوبي انجام داد اما اگر قدر موقعيت‌هايمان را مي‌دانستيم مطمئنا پيروز از ميدان خارج مي‌شديم. يک موقعيت تک به تک آرش برهاني و مهرداد اولادي و يک ضربه سر را حنيف عمران‌زاده از دست داد.

بياني در پاسخ به اين سؤال که چرا پس از دريافت گل تساوي استقلال تا اندازه زيادي بد و دستپاچه بازي مي‌کرد، يادآور شد: آن پنالتي نابجا تيم ما را به هم ريخت. همه به داور اعتراض مي‌کردند و پس از آن تيم زور ارائه بازي خوب را نداشت. در نيمکت تيم بازيکن نداشتيم و نمي‌توانستيم تعويض ديگري انجام دهيم. شايد اگر در نيمکت ما بازيکني وجود داشت مي‌شد پس از پنالتي که داور گرفت تغيير و تحولي به وجود آورد.

آناليزور باشگاه استقلال در مورد اينکه چرا اين تيم امسال بازي‌هاي زيبايي را ارائه نيم‌داد، عنوان کرد: بازيکنان زيادي از جمع استقلال جدا شدند. سال قبل علي حمودي و امثال او را داشتيم اما پس از جدايي اين نفرات نتوانستيم جايگزين خوبي پيدا کنيم به همين خاطر تيم ما نسبت به سال قبل ضعيف‌تر شد. بازيکنان تيم زحمات زيادي کشيدند اما فوتبال ايران همين است. چند بازيکني که در اول فصل و نيم فصل اضافه کرديم آن کارايي لازم را نداشتند و نتوانستند چندان به تيم کمک کنند.

بياني در پاسخ به اين سؤال که چرا استقلال بازيکناني جذب نکرد که بتوانند به اين تيم کمک کنند، خاطر نشان کرد: پژمان منتظري در نيم فصل مي‌توانست از تيم جدا شود و ما هم براي او جايگزيني بگيريم اما او نيم‌فصل گفت نمي‌روم و پس از گذشت چند بازي از استقلال جدا شد آن وقت ديگر فرصت آوردن جانشين نداشتيم. در اين ميان تنها شانسي که آورديم عدم مصدوميت حنيف عمران‌زاده و اميرحسين صادقي بود. منتظري بازيکني است که سرمربي تيم او مي‌گويد اگر قرار است منتظري به اردوي تيم ملي ايران برود من از سمت خودم استعفا مي‌دهم. تنها کسي که با اين شرايط مي‌توانست استقلال را تا هفته‌هاي پاياني به عنوان يک مدعي بالا بياورد امير قلعه‌نويي بود. او با تغييراتي که اعمال مي‌کرد شرايط تيم را بهبود مي‌بخشيد.

پيشکسوت استقلال در مورد بازيکنان ملي‌پوش اين تيم و اينکه آيا حواشي حول اين موضوع استقلال را دچار حاشيه کرد، اظهار داشت: بازيکنان ملي‌پوش استقلال روز گذشته از اعضاي تيم خداحافظي کردند. واقعا فشاري که بابت اين مسئله به تيم وارد شد بازيکنان را دچار مشکل کرد. وقتي بازيکن تحت قرارداد باشگاه است نمي‌توان او را جدا کرد و به اردو برد. مگر بازيکنان خارجي به اردو رفتند که ما اين توقع را از باشگاه استقلال داشتيم؟ مطمئن باشيد اگر استقلال به اندازه کافي بازيکن داشت امير قلعه‌نويي اين نفرات را در اختيار کادر فني تيم ملي مي‌گذاشت اما بازيکنان زيادي از تيم ما مصدوم بودند و نمي‌توانستيم ترکيب کاملي داشته باشيم. در کل کادر فني استقلال عملکرد خوبي داشت و اميدوارم در سال آينده به موفقيت برسيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/01/30 14:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن