تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820438057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومین برد متوالی شاگردان قطبی


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: سومین برد متوالی شاگردان قطبی

شاگردان قطبی

تیم فوتبال شیمیزو اس‌پالس در دیداری خانگی قاطعانه از سد توکوشیما وُرتیس گذشت و به رده ششم جدول رده‌بندی جی‌لیگ صعود کرد.




در چارچوب هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ حرفه‌ای باشگاه‌های ژاپن موسوم به جی‌لیگ صبح امروز (شنبه) تیم فوتبال شیمیزو اس‌پالس به سرمربیگری افشین قطبی در دیداری خارج از خانه به مصاف توکوشیما وُرتیس رفت. شاگردان افشین قطبی که هفته گذشته در دیداری خانگی بر اومیا آردیجا غلبه کرده بودند موفق شدند این بازی را هم با نتیجه 4 بر صفر به سود خود به پایان ببرند و سومین برد متوالی خود را در رقابت های جی لیگ رقم بزنند. برای شیمیزو در این بازی "میلیوی نوواکوویچ" (11 و 18)، "توشیوکی تاکاگی" (76) و "کنگی اومائه" (2+90) موفق به گلزنی شدند. شاگردان افشین قطبی با این برد 13 امتیازی شدند و به رده ششم جدول 18 تیمی جی‌لیگ صعود کردند. پس از گذشت 8 هفته از آغاز فصل جاری رقابت‌های جی‌لیگ، حاصل تلاش شیمیزو اس‌پالس 4 پیروزی، یک تساوی و 3 شکست بوده است.



1393/01/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن