تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812702680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل دختر جوان پس از آشنايي در پارتي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قتل دختر جوان پس از آشنايي در پارتي
متهم اين پرونده جنايي که داراي مدرک تحصيلي کارشناسي ارشد است در حالي که دستبندهاي آهنين بر دستانش گره خورده بود در محل ارتکاب قتل، مقابل دوربين قوه قضاييه ايستاد.
سيدخليل سجادپور - جوان ۲۶ ساله اي که پس از آشنايي با دختري در يک پارتي شيطاني با وي ازدواج کرده و چند ماه بعد نيز به دليل اختلافات شديد خانوادگي او را به قتل رسانده بود، پنجشنبه گذشته در حضور قاضي ويژه قتل عمد و پزشک قانوني، ماجراي جنايت خود را تشريح کرد.
 
 به گزارش خراسان، متهم اين پرونده جنايي که داراي مدرک تحصيلي کارشناسي ارشد است در حالي که دستبندهاي آهنين بر دستانش گره خورده بود در محل ارتکاب قتل، مقابل دوربين قوه قضاييه ايستاد.

او با توصيه «قاضي موحدي راد» مبني بر اين که مواظب اظهارات خود باشد و حقيقت ماجرا را بيان کند لب به سخن گشود و پس از معرفي خود گفت: چند ماه قبل از وقوع اين حادثه با نامزدم در يک مجلس پارتي آشنا شدم و با هم ازدواج کرديم اما هميشه حرکات و رفتار و معاشرتش با دوستان ناباب عذابم مي داد. خانواده ام راضي به اين ازدواج نبودند ولي باز هم من با او ازدواج کردم چون او دختر خيلي زيبايي بود. به خاطر همين مسائل با هم اختلافات شديدي داشتيم.
 
اين گزارش حاکي است: متهم به قتل در حالي که سعي مي کرد اظهارات قبلي خود را در حضور قاضي ويژه قتل عمد و کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي به نوعي زيرکانه انکار کند، درباره چگونگي وقوع جنايت ادامه داد: پدرم فوت کرده است و مادرم نيز به همراه ديگر نزديکانم براي خريد از منزل بيرون رفته بود و من در خانه تنها بودم که نامزدم دير وقت به خانه آمد و در پاسخ من که پرسيدم کجا بودي؟ گفت: با دوستانم به طرقبه شانديز رفته بودم. به همين خاطر مشاجره ما شروع شد و او در اين حال به پدر و مادرم توهين کرد. البته او هميشه مرا تحقير مي کرد ولي اين بار از توهين هايش خيلي ناراحت شدم. در اثناي مشاجره لفظي او از جايش بلند شد و به سمت دستشويي رفت که ناگهان پايش روي سراميک هاي منزل سر خورد و به زمين افتاد. نمي دانم چطور شد که يک لحظه شيطان در جلدم نفوذ کرد من هم به طرف او رفتم و در حالي که روي زمين افتاده بود با هر دو دستم گلويش را حدود ۱۵ تا ۲۰ دقيقه فشار دادم که ديگر تکان نمي خورد البته نمي دانم وقتي من دستم را روي گلويش گذاشتم او به خاطر اصابت به زمين مرده بود يا نه!
 
وقتي متهم اين اظهارات را مطرح کرد مقام قضايي از او پرسيد: پاي نامزدت دقيقاً در کجا سر خورد که او نقطه اي از منزل را نشان داد اما محل سقوط را در نقطه ديگري نشان داد. در اين هنگام قاضي موحدي راد از وي سوال کرد: آيا وقتي همسرت به زمين افتاد از سر، گوش يا بيني او خون آمد و يا دچار تشنج شد که متهم پاسخ منفي داد.
 
در ادامه بازسازي صحنه جنايت، دکتر ناصر غروبي (پزشک باتجربه قانوني) که در محل حضور داشت خطاب به قاضي ويژه قتل عمد گفت: از نظر پزشکي اظهارات متهم با واقعيت انطباق ندارد.

سپس متهم در پي درخواست مقام قضايي براي توضيح ادامه ماجرا گفت: وقتي گلويش را رها کردم مدتي کنارش نشستم و پشيمان شدم که اين چه کاري بود کردم. در اين حال دوستم که قبلاً با او تماس گرفته بودم به دنبالم بيايد، زنگ زد و گفت: من کنار منزل منتظرت هستم، مي خواستم با او دور بزنم چون حالم خوب نبود. جسد را به داخل اتاق بردم و رفتم. شب که بازگشتم ديدم جنازه تکان نخورده است. صبح هم سر کارم رفتم و بعدازظهر پرايد دوستم را گرفتم و جسد را داخل ملحفه اي پيچيدم و آن را در صندوق عقب پرايد گذاشتم و بعد هم به طرف جاده آسيايي رفتم. در نزديکي روستاي منزل آباد قصد داشتم جسد را کنار يک درخت توت بگذارم که چشمم به حفره اي مانند حوضچه افتاد. جسد را از سوراخ حوضچه رها کردم و ديگر هم به آن منطقه نرفتم. وقتي پدر و مادر همسرم نگران شدند به خاطر اين که به من مشکوک نشوند به همراه آنان براي اعلام مفقودي به پليس آگاهي رفتم تا اين که کارآگاهان به من مظنون شدند و مرا دستگير کردند اما جسد را من نسوزانده ام.
 
 اين گزارش حاکي است: در ابتداي بازسازي صحنه جنايت نيز افسر پرونده خلاصه اي از ماجراي قتل دختر ۲۱ ساله و چگونگي دستگيري متهم را تشريح کرد و در پايان «قاضي موحدي راد» دستور انتقال متهم به زندان را صادر کرد تا اين پرونده جنايي ديگر مراحل قانوني را طي کند.




تاریخ انتشار: 30 فروردين 1393 - 12:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن