تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820470455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتمام عمليات تعريض بلوار فرودگاه مهرآباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۲:۱۱ب.ظ)
شهردار منطقه 9 خبر داد: اتمام عمليات تعريض بلوار فرودگاه مهرآباد شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به اتمام عمليات تعريض بلوار فرودگاه مهرآباد گفت: اقدامات ويژه و متناسبي در بلوار فرودگاه در قالب تکميل يک خط عبوري و ساماندهي تردد در اين مسير اجرايي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد عليرضا حسيني با بيان مطلب فوق گفت: با توجه به قرار گرفتن فرودگاه مهرآباد در محيط شهري، همواره سهولت تردد وسايل نقليه به اين محدوده با حداقل زمان ممکن و کمترين ترافيک جزو اولويت هاي خدمت رساني به مردم بوده که بر همين اساس اقدامات ويژه و متناسب در دستور کار قرار گرفت.
وي تصريح کرد: پس از انجام بررسي هاي کارشناسي، نسبت به تعريض باند سواره رو بلوار فرودگاه در حد فاصل بزرگراه شهيد لشگري تا ورودي ادارات مرکزي هواپيمايي جمهوري اسلامي از دو خط به سه خط عبوري اقدام شد.
مهندس حسيني افزود: عمليات تعريض بلوار فرودگاه در قالب عمليات اصلاح هندسي و اصلاح پياده راه به طول 200 متر و عرض 7 متر، جابه جايي 3 اصله تير چراغ برق،400 متر مکعب خاکبرداري، 280 متر مکعب بتن ريزي، 400 متر طول جدول گذاري انجام شد.
وي ادامه داد: علاوه بر اين اصلاح و المانهاي ترافيکي در حريم فرودگاه مهرآباد نيز در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافيک قرار گرفت و بر همين اساس ساماندهي مناسبي نيز انجام شد.
شهردار منطقه 9 در پايان ضمن تشکر از صبر و حوصله و همکاري شهروندان در زمان اجراي پروژه خاطر نشان کرد: در اين مدت همواره با همکاري پليس راهور منطقه در تلاش بوديم تا در مسير تردد مردم هيچ گونه خللي وارد نشده و سهولت تردد براي شهروندان جهت رفاه حال آنان مهيا شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن