تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815046267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هوای چهار شهر خوزستان در شرایط هشدار


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان خاکسار خبر داد:
هوای چهار شهر خوزستان در شرایط هشدار
اهواز- خبرگزاری مهر: کارشناس مسئول آزمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: در پی ورود یک توده گرد و غبار هوای چهار شهر استان در شرایط ناسالم و هشدار قرار گرفته است.



الهام خاکسار در گفتگو با خبرنگار مهر در اهواز با اشاره به ورود یک توده گرد و غبار به خوزستان اظهار کرد: این توده گرد وغبار 48 ساعت پیش در استان «الانوار» عراق شکل گرفته و به سمت جنوب غرب کشورمان حرکت کرده است. وی اضافه کرد: این توده گرد و غبار از نیمه شب گذشته وارد استان خوزستان شده  است. خاکسار گفت: با ورود این توده گرد و غبار شاخص PSI هوای شهرهای اهواز، آبادان، سوسنگرد و بندرماهشهر در شرایط ناسالم و هشدار قرار دارد. وی افزود: غلظت گرد و غبار در این شهرها بین 500 تا 690 میکروگرم بر مترمکعب است (شاخص استاندارد غلظت گرد و غبار 150 میکروگرم بر مترمکعب است). به گفته این مقام مسئول، شهرهای دزفول، بهبهان و امیدیه نیز تحت تاثیر این توده گرد و غبار قرار دارند اما غلظت آلودگی در این شهرها کمتر و بین 100 تا 300 میکروگرم بر مترمکعب گزارش شده است. خاکسار افزود: گرد و غبار تا ظهر امروز در استان برطرف خواهد شد.  


۱۳۹۳/۱/۳۰ - ۱۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن