تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدفاصل آيت الله سعيدي تا شهيد کاظمي ايمن سازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۱۹ق.ظ)
با نصب گاردريل در مسير غرب به شرق آزادگان؛ حدفاصل آيت الله سعيدي تا شهيد کاظمي ايمن سازي شد معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه 19 گفت: مسير حدفاصل آيت اله سعيدي تا شهيد کاظمي با نصب 3 کيلومتر گاردريل ايمن سازي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا زلفي با بيان مطلب فوق گفت: اين مسير سال گذشته با افتتاح باند تندروي بزرگراه آزادگان داراي اختلاف سطح شده بود و خطر انحراف مسير را براي رانندگان و خودروهاي ورودي از باند کندرو به تندرو ايجاد مي کرد که اين خطر با جراي گاردريل ايمن سازي شد.
وي افزود: علاوه بر اين به منظور هدايت مسير رانندگان در ساعات شب نيز ضمن نصب گل گاردريل در اين مسير، تابلوهاي خطرنماي هدايت مسير نيز نصب شد.
زلفي در ادامه به تشريح گوشه اي از فعاليت هاي اجرا شده در طرح استقبال از بهار اين حوزه پرداخت و گفت: ايمن سازي بزرگراه هاي منطقه به دليل موقعيت ويژه منطقه و قرار داشتن در ورودي شهر تهران از اولويت هاي اجرايي طرح استقبال از بهار بود که در اين خصوص 3 هزار و 750 متر گاردريل در سطح بزرگراه ها مرمت و نصب شد.
همچنين طي اين طرح 108 هزار و 500 متر خط کشي محوري در معابر مواصلاتي منطقه انجام شد.
نصب و تعويض 1500 عدد استوانه ايمني در خروجي هاي معابر اصلي و جناغي ها، رفع سد معبر از مقابل مراکز تجاري و مقابل کليه ايستگاه هاي مترو به منظور تسهيل در تردد، شستشو و نظافت 550 متر مربع تابلوهاي تعيين مسير منطقه، بهسازي جانپناه و تجهيزات ايمني عابر پياده و همسطح سازي معابر از ديگر اقدامات اجرايي اين حوزه در طرح استقبال از بهار 93 بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن