تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814735608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده بروجن: وزیر نیرو به خاطر انتقال آب زاینده رود در لبه استیضاح است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: نماینده بروجن: وزیر نیرو به خاطر انتقال آب زاینده رود در لبه استیضاح است سیاست > مجلس - تسنیم نوشت:

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون ۳۰ امضا برای استیضاح وزیر نیرو در رابطه با حفر تونل‌های گلاب و بهشت‎آباد جمع‎آوری شده است.
امیرعباس سلطانی با بیان اینکه سه گروه از نمایندگان استیضاح وزیر نیرو را در محورهای مختلف در دستور کار خود قرار داده‌اند، گفت: یکی از این طرح‌ها به هیئت رئیسه اعلام وصول شده است.
او با اشاره به طرح استیضاح وزیر نیرو از سوی نمایندگان استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر در حال جمع‌آوری امضای برای استیضاح هستیم و تاکنون حدود 30 امضا جمع‌آوری شده است.
سلطانی گفت: طرح استیضاح وزیر نیرو تا شنبه هفته آینده به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول می‌شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به محور استیضاح وزیر نیرو از سوی نمایندگان استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری، گفت: حفر تونل آب بهشت آباد و گلاب محور این استیضاح است که آب از طریق این تونل‌ها به اصفهان و کرمان منتقل می‌کند که این موضوع به دلیل نداشتن تدبیر در وزارت نیرو باعث درگیری برخی استان‌ها با یکدیگر در امور آب شده است.
سلطانی با اشاره به اینکه عملیات انتقال آب از طریق تونل موجب ایجاد مشکل برای استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری می شود، گفت: در صورت انتقال آب این اقدام باید از طریق لوله انجام شود.
45231  



شنبه 30 فروردین 1393 - 10:02:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن