تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820338981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده بسکتبال گرگان به لیگ برتر نزدیک شد/ برتری سولن گرگان مقابل طرح ثامن مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک بسکتبال/
نماینده بسکتبال گرگان به لیگ برتر نزدیک شد/ برتری سولن گرگان مقابل طرح ثامن مشهد
گرگان – خبرگزاری مهر: نماینده بسکتبال گرگان با پیروزی در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک، یک گام دیگر به صعود به رقابت های لیگ برتر نزدیک تر شد.



به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه تیم های "سولن بهشت هیرکان گرگان" و "طرح مسکن ثامن خراسان رضوی" به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده گرگان به یک پیروزی ارزشمند دست یافت. در این مسابقه که در سالن امام خمینی (ره) گرگان و به قضاوت "جعفر محمدپور" به عنوان سرداور و "ژوبین جلیلی" و "محمد مرادی" به عنوان داوران برگزار شد، سولن بهشت هیرکان با نتیجه 77 بر 64 از سد رقیب مشهدی خود عبور کرد و گام بلندی برای صعود به لیگ برتر برداشت. شاگردان ایزدپناه هر 4 کوارتر این بازی را به ترتیب با امتیازهای 18 بر 17، 20 بر 15، 22 بر 17 و 17 بر 15 به سود خود رقم زدند تا در پایان با اختلاف 13 امتیاز برنده بازی لقب بگیرند. تیم سولن با ترکیب "سعید صالحی"، "امیر اله وردی"، "امید دهقانیان"، "سروش بنی کریمی" و "نیما بخشی" در هر دونیمه وارد زمین مسابقه شد. ضمن اینکه بنی کریمی، دهقانیان و اله وردی به ترتیب با کسب 16، 15 و 14 امتیاز نقش پررنگی در این پیروزی ایفا کردند. سولنی ها برای سومین بار متوالی در این فصل بر نماینده خراسان رضوی غلبه کرده اند. پیش از این دو بازی رفت و برگشت در دور مقدماتی نیز با پیروزی نماینده گرگان همراه بوده است. اگر تیم سولن بهشت هیرکان در بازی برگشت نیز بتواند بر رقیب خراسانی خود غلبه کرد آن گاه به رقابت های لیگ برتر صعود خواهد کرد و در غیر این صورت بازی سوم که در گرگان برگزار خواهد شد تکلیف تیم صعودکننده را مشخص خواهد کرد. بازی برگشت دو تیم روز سه شنبه دوم اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.


۱۳۹۳/۱/۳۰ - ۰۹:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن