تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820771396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح مدیریت یکپارچه منابع آب و خاک در آذبایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی خبر داد: اجرای طرح مدیریت یکپارچه منابع آب و خاک در آذبایجان غربی خبرگزاری پانا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: طرح مدیریت یکپارچه منابع آب و خاک در استان اجرا می شود.
۱۳۹۳ شنبه ۳۰ فروردين ساعت 09:30

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر هادی بهادری در جلسه کارگروه مدیریت منابع آب و خاک استان اظهار داشت: کاهش بارندگی ها و کاهش سطح منابع آبی در استان در سالهای اخیر موجب بروز مشکلات جدی در بخش آب شرب و تولید محصولات کشاورزی شده است که می بایست برای حفاظت بیشتر از این منابع، طرح مدیریت یکپارچه منابع آب و خاك را پیش بینی و اجرایی کرد .  
وی با بیان اینکه در سال زراعی جاری میزان بارش ها در استان 20 درصد کاهش دارد، افزود: با توجه به این شرایط آذربایجان غربی دیگر دومین استان پر آب کشور محسوب نمی گردد و برای جلوگیری از تشدید کم آبی در شهرها و تخریب منابع آب و خاک، باید مدیریت منسجم و آگاهانه ای داشته باشیم.
 
معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تفاهم نامه وزارت جهاد کشاورزی و نیرو در خصوص مدیریت یکپارچه منابع آب و خاک اظهار داشت: در این تفاهم نامه موضوع مشارکت مردم و بهره برداران در سطوح خرد به روشنی بیان نشده است بنابراین در استان سعی شده با انجام اصلاحاتی نقش مردم و تشکلهای مردمی را در این بخش برجسته تر سازیم .
 
دکتر هادی بهادری با بیان اینکه در آذربایجان غربی مجموعه استانداری، شرکت آب منطقه ای و ادارات کل جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مسئولیت برنامه ریزی و اجرای این تفاهم نامه را بر عهده خواهند داشت افزود: در برنامه ریزی ها از ظرفیت تعاونی های آببران و دهیاران برای هرچه بهتر اجرا شدن این طرح استفاده خواهد شد .
 
وی کمیته های سیاست گذاری، راهبری و اجرایی را زیرمجموعه کارگروه استانی مدیریت یکپارچه منابع آب و خاک برشمرد و گفت: جلسات کمیته سیاستگذاری مدیریت یکپارچه منابع آب و خاک به ریاست معاون امور عمرانی استاندار بصورت هر 3 ماه یکبار و جلسات کمیته راهبری و کمیته اجرایی نیز به ترتیب با مسئولیت مدیرکل دفتر امور روستایی و فرمانداران بطور مستمر و ماهانه برگزار خواهد شد .












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن