تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813076934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلنگ دارالقرآن امام حسن مجتبی ( ع ) در نیشابور به زمین زده شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کلنگ دارالقرآن امام حسن مجتبی ( ع ) در نیشابور به زمین زده شد خبرگزاری پانا: با همت خیر نیک اندیش و همکاری سازمان نوسازی آموزش و پرورش خراسان رضوی ، مراسم کلنگ زنی ساخت دارالقرآن امام حسن مجتبی ( ع ) در نیشابور برگزار شد.
۱۳۹۳ شنبه ۳۰ فروردين ساعت 07:43



به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر کل امور قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش ، فضای حاکم در خراسان رضوی و مخصوصا شهرستان نیشابور را به یمن وجود نازنین و با برکت ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا ( ع ) بسیار قرآنی و معنوی دانست و گفت: آیات زیادی در قرآن کریم با کلمه ی هل ( به معنای آیا ) شروع شده است مانند : هل یستوی الذین ... این بدان معناست که خداوند به بعضی از بندگان خود سرمایه بخشیده است و آنها نیز از آن سرمایه در بهترین و معنوی ترین کارها از جمله ساخت مدرسه و دارالقرآن استفاده می کنند.
وی که در جمع مسئولان و شخصیت های برجسته ی قرآنی استان و دانش آموزان منتخب دارالقرآن ها سخن می گفت، تصریح کرد: در سالی که به فرموده ی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، شهرستان نیشابور با برپایی مراسم کلنگ زنی و آغاز ساخت این دارالقرآن به تمامی اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب جامه ی عمل پوشانده است.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور نیز، محل احداث دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) را جنب هیات امام حسین (ع) دانست و گفت: واقف زمین این مدرسه قرآنی، مرحوم ناصری بوده و ساخت این مجموعه ی معنوی در روز میلاد حضرت زهرا (س) با کمک 3 میلیارد ریالی خیر نیک اندیش ، حاج محمد زین العابدینی آغاز خواهد شد.
سید جواد قوامی نژاد افزود: این خیر محترم قصد دارد 14 دارالقرآن به نام 14 معصوم بنا نماید که ساخت دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع)، سومین پروژه ای است که ایشان ساخت آنرا آغاز خواهد نمود.
این مقام مسئول در پایان تصریح نمود : در حال حاضر 450 دانش آموز قرآنی در دارالقرآن احمد عظیمی عضو می باشند که در محل آموزشگاه فضل ابن شاذان مشغول فراگیری آموزشهای قرآنی بوده که پس از ساخت دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) به آنجا منتقل خواهند شد.
مدیریت آموزش و پرورش نیشابور در پایان خاطر نشان کرد: طبق تفاهم نامه امضاء شده مقرر گردیده است این مجموعه ی معنوی و قرآنی طی 18 ماه ساخته و به بهره برداری رسد.
شایان ذکر است، قرائت تواشیح توسط دانش آموزان، ابراز احساسات خیر عزیز حاج محمد زین العابدینی برای حضار در این مراسم، اهداء یادبود به خیرین عزیز این مجموعه و کلنگ زنی و آغاز ساخت این پروژه ی معنوی از جمله برنامه های مهم این مراسم به شمار می رود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن