تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820772684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروهای مسلح پیروی از فرامین مقام معظم رهبری مد نظر دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار کردستان: نیروهای مسلح پیروی از فرامین مقام معظم رهبری مد نظر دارند خبرگزاری پانا:استاندار کردستان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره با پیروی از منویات و فرامین الهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با اتکا به حمایت ها و پشتوانه مردمی مقتدرانه از دستاوردهای انقلاب حفاظت می کنند.
۱۳۹۳ شنبه ۳۰ فروردين ساعت 08:01



به گزارش خبرگزاری پانا،عبدالمحمد زاهدی در مراسم رژه واحدهای نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان به مناسبت گرامیداشت فرارسیدن  29 فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سنندج، گفت: موقعیت استراتژیک و سوق‌الجیشی ایران به دلیل قرار گرفتن در مسیر راه باستانی جاده ابریشم، دستیابی به آب‌های گرم و آزاد بین‌المللی و دارا بودن منابع و ذخایر زیرزمینی و روزمینی بسیار باارزش و به عنوان یک قدرت بالفعل و بالقوه منطقه‌ای و جهانی از آغاز تاریخ تاکنون مورد طمع و هجمه دشمنان قرار گرفته است. وی افزود: به همین دلیل همواره جنگ‌های زیادی در منطقه اتفاق افتاده است اما مردم و نیروهای مسلح مقتدر همواره در حفاظت از کیان اسلامی در مقابل این تهاجمات ایستاده‌اند.

زاهدی تصریح کرد: هر زمان به دلیل حکومت‌های فاسد در این جنگ‌ها بخشی از ایران جدا شده است، اکنون این بخش‌های جداشده ایرانی بودن خود را حفظ کرده‌اند و خود را در حوزه جغرافیایی این مرز و بوم می‌دانند. وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران زلزله‌ای بر پیکره جهانخواران و دشمنان سنتی این کشور به وجود آورد و آنها به زعم خود تصور می‌کردند در زمانی که ارتش انسجام خود را از دست داده است از طریق گروهک‌های مختلف ضدانقلاب و تحمیل طولانی‌ترین جنگ تاریخ این قدرت را مهار کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن