تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815245909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش مهم ترين نقش را در برقراري امنيت ايفا مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۵۳ب.ظ)
جانشين فرمانده سپاه استان قم: ارتش مهم ترين نقش را در برقراري امنيت ايفا مي کند جانشين فرمانده سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) گفت: ارتش هر کشوري اولين نقش در حفظ و ارتقاي امنيت يک کشور را داراست.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا حافظي با اشاره به اينکه هر کشوري يک سري عوامل و ابزاري لازم دارد تا امنيت آن کشور را تامين کند، اظهار داشت: ارتش هر کشوري اولين نقش در حفظ و ارتقاي امنيت يک کشور را داراست.
وي ادامه داد: ارتش جمهوري اسلامي ايران بعد از انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس نقش آفريني فراواني انجام دادند و نشان دادند که همچنان مي توانند از مهمترين تکيه گاه مردم و امنيت در کشور باشند.
جانشين فرمانده سپاه امام علي ابن ابي طالب(ع) با اشاره به اينکه ارتش و سپاه در کنار يکديگر با همکاري و اتحاد به خوبي ايفاي نقش مي کنند، ابراز داشت: کشور ما در زمينه هاي مختلف دشمنان زيادي دارد و مشاهده مي کنيد که اين امنيت توسط نيروهاي نظامي ارتش و سپاه به خوبي حفظ شده است.
وي درپايان خاطرنشان کرد: ارتش با حضور در مرزهاي ايران اعم از خشکي، دريايي و هوايي همچنان مقتدرانه به وظايف خود عمل مي کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن