تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815594436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زن دراسلام جایگاه ویژه ای دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زن دراسلام جایگاه ویژه ای دارد بوشهر- ایرنا - امام جمعه برازجان گفت: جایگاه زن در اسلام بدلیل اثرگذاری در سعادت یا شقاوت جامعه سترگ و مهم است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نمازجمعه برازجان با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه(س) و روز مادرافزود: زنان ما باید به حضرت فاطمه(س) اقتدا کنند و در تمام رفتارها از این بانوی عظیم الشان الگوبرداری کنند.
وی اضافه کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در زهد، تقوا و دفاع از ولایت باید الگوی و نمونه زنان باشد .
امام جمعه برازجان با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و هرگونه تهدید دشمنان را دفع می کند.
وی دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران را یادآورشد و اظهارداشت : سپاه نقش اساسی ومهمی در مقابله با گروهک ها، دفاع مقدس و همچنین دفع فتنه های مختلف در دوارن انقلاب داشته و امروز نیز در سازندگی و عمران و آبادی کشور نقش اساسی دارد.
امام جمعه برازجان یادآورشد: استفاده از تولیدات داخلی، دوری از مدگرایی، استفاده از تمام ظرفیت ها و توانمندی های کشور، پرداخت مالیات به موقع و همکاری با مدیران اجرایی از وظایف مهم مردم در زمینه رشد و توسعه اقتصادی است.
وی با انتقاد از شیوع مصرف دخانیات ، قلیان و افزایش بی رویه قیمت ها در روزهای اخیر در شهرستان دشتستان گفت: مسوولان باید با این مقوله ها برخورد جدی کنند.ک/2
7213/ 628
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن