تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810415902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتدار نیروهای مسلح ایران ، سرمایه بزرگ ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه اردبیل : اقتدار نیروهای مسلح ایران ، سرمایه بزرگ ملی است اردبیل – ایرنا – امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در این استان گفت : اقتدار ارتش و نیروهای مسلح ایران یک سرمایه بزرگ ملی و از دست آوردهای انقلاب اسلامی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی در خطبه دوم نماز جمعه اردبیل افزود : ارتش جمهوری اسلامی اکنون با دستیابی به پیشرفت های علمی و فنون نظامی به یک ارتش بین المللی تبدیل شده است.
وی اظهار کرد : نیروی دریایی ایران با طی هزاران کیلومتر مسافت و با درنوردیدن اقیانوس ها در بیخ گوش کشورهایی که با ایران اسلامی دشمن می باشند اقتدار خود را برای جهانیان به تماشا می گذارد.
وی همچنین با اشاره به توانمندی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت : سپاه بطور صرف یک نیروی نظامی نیست بلکه با انجام ماموریت های مختلف نقش مهمی در پیشرفت و اداره امور کشور دارد.
وی وظیفه نیروهای نظامی را دفاع از تمامیت ارضی کشور دانست و گفت : علاوه بر این وظیفه و براساس مفاد قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اصلی ترین وظیفه و رسالت سپاه پاسداران ، دفاع از انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن می باشد.
وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اکنون به نقطه ناامیدی دشمنان در ایران تبدیل شده است ادامه داد : این نیرو به همراه نیروی مقاومت بسیج همواره نقش مهم خودشان را در دفاع مقدس و نیز خنثی کردن توطئه های دشمنان به ثبوت رسانده اند.
وی یادآوری کردکه سپاه همچنین نقش مهمی در پیشرفت و سازندگی به واسطه اجرای پروژه های مختلف در ایران اسلامی دارد.
او گفت : به برکت ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیز سپاه و بسیج ، ایران اسلامی اکنون در ناامن ترین منطقه دنیا با اقتدار و در امنیت کامل به سر می برد.
خطیب نماز جمعه اردبیل در قسمت دیگری از سخنان خود با تاکید بر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای در ایران خاطرنشان کرد: سیاستمداران غرب امام جمعه اردبیل در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به وسعت و عظمت ایران زمین در قبل از چند قرن اخیر گفت : باتاسف اقتدار و عظمت این سرزمین گسترده به علت بی عرضگی و وابستگی حکومت های نالایق پس از دوران صفویه رو به افول نهاد.
عاملی ، افزود : سرزمین های زیادی از ایران در دوران حکومت های نالایق مانند قاجاریه در راستای تامین مطامع دولت های انگلستان ؛ روسیه و آمریکا از بدنه کشورمان جدا شدند.
وی با اشاره به اینکه مردم ایران در هیچ دوره ای برای عزت کشورشان و نیز در دفاع از اسلام کم نگذاشته اند علت اصلی تضعیف اقتدار ایران در دوره های گذشته را ولایی نبودن حکومت ها و ابستگی آنان به ابر قدرتهای شرق و غرب دانست.
خطیب جمعه اردبیل در قسمت دیگری از سخنان خود افزود : حضرت امام صادق (ع) می فرماید : مدیر ناشی که از مسوولیتی که بر عهده گرفته است هیچ چیز بلد نباشد خائن است.
او با اشاره به قابلیت های کم نظیر طبیعی استان اردبیل تصریح کرد : نبود مدیریت توانمند ، حلقه مفقوده پیشرفت اقتصادی این استان در اکثر مقاطع دوره های گذشته بوده است.
عاملی ، با اشاره به سفر اخیر خود به جنوب استان اردبیل ادامه داد : در این سفر فهمیدم که این منطقه یک گنج پنهان در زمینه کشاورزی و گردشگری است و البته سایر نقاط استان اردبیل نیز دارای قابلیت های خدادادی در زمینه های گوناگون می باشند.
او گفت : در شهرستان خلخال چندین سد معیشتی احداث شده است ولی بازهم تعداد آنها کم است و به همین خاطر آب های فراوان منطقه از طریق قزل اوزن و رودهای فرعی دیگر از دسترس خارج می شود.
وی ادامه داد : مردم اردبیل اکنون امیدوارند که با روی کار آمدن مدیران توانمند و متعهد شاهد استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های این استان در زمینه های گوناگون کشاورزی ، گردشگری و غیره باشند.
وی ابراز امیدواری نمود که در آینده نزدیک با پشتکار و ابتکار مسوولان شاهد استفاده بیش از پیش از نعمت های و قابلیت های بالقوه طبیعی استان اردبیل باشیم.
امام جمعه اردبیل در ادامه سخنان خود گفت : آیت الله سیستانی از عالمان و شخصیت های بزرگ علمی و دینی جهان نقل کرده است که به مردم اردبیل غبطه می خورم چرا که اهل شهری هستند که نقش اساسی در یکپارچگی ایران و نیز پیشرفت مذهب تشیع داشته است.
حجت الاسلام والمسلمین عاملی ؛ افزود : آیت الله سیستانی با اشاره به نقشی که صفویان در این زمینه و نیز در جنگ چالدران داشته اند بیان کرده است که در آرزوی سفر به اردبیل و زیارت قبور بزرگان صفویه و نیز شهیدان جنگ چالدران مانده ام.
وی ادامه داد : آیت الله سیستانی با اشاره به اینکه اگر اردبیل نبود ایران نیز نبود و تکه تکه می شد در عین حال تاسف خود را از اینکه مردم اردبیل با داشتن این افتخار بزرگ هنوز نتوانسته اند صفویان را به جهانیان بشناسانند اعلام داشته است.
خطیب نماز جمعه اردبیل در پایان سخنان خود به مردم اردبیل نوید داد که تا دو روز دیگر شاهد آغاز عملیات اجرایی طرح بزرگ اتوبان اردبیل به مشگین شهر خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه این طرح توسط قرارگاه خاتم الانبیاء که از مجریان موفق و به نام طرح های عمرانی است آغاز خواهد شد اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح را 120 میلیارد تومان دانست و تصریح نمود صرف این مبلغ در وضعیت نامناسب مالی دولت کار بسیار بزرگی است که مردم اردبیل باید قدردان و شاکر آن باشند.
او ضمن تقدیر از استاندار اردبیل در این زمینه و نیز واگذاری اجرای این طرح به قرارگاه خاتم الانبیاء ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات ساخت راه آهن اردبیل به مغان باشیم.
592/530
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن