تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820989399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش در سال های اخیر پیشرفت خوبی داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان آيت الله نورمفيدي:
ارتش در سال های اخیر پیشرفت خوبی داشته است
گرگان- خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در استان گلستان با بيان اينكه امروز امكانات نيروي نظامي ما فوق العاده است گفت: ارتش در سال های اخیر پیشرفت خوبی داشته است.



به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله سيد كاظم نورمفيدي  صبح جمعه در مراسم ر‍‍ژه ارتشيان جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: اقتدار به معني واقعي كلمه اين است كه متكي بر خداوند، نيروي نظامي خود و مردم باشيم و امروز نظام اسلامي به وسيله ارتش، فرهنگ، اقتدار و قدرت نظامي در جايگاه بالايي قرار داد. آیت الله نورمفیدی بیان کرد: اين روز، روز بسيار مباركي است براي كشور، چرا كه اين تشكيلات براي پاسداري از كشور و استقلال آن به وجود آمده است . وي افزود: نيروي نظامي و ارتش جمهوري اسلامي ايران توانسته ارتشي قوي و قدرتمند را از همه جهات از جمله اتكا به مردم و مقام معظم رهبري به وجود آورد و واقعا ارتشي با اين خصوصيات در دنيا وجود ندارد كه هم از قدرت نظامي بالايي برخوردار باشد و هم متكي بر رهبري و مردم باشد. آيت الله نورمفيدي با بيان اينكه پيروزي انقلاب اسلامي معجزه قرن محسوب مي شود، اظهار داشت: زماني كه نظام مسلح جهاني كه افراد زيادي از آنها پشتيباني مي كردند به فكر غارت كشور بود، فكر نمي كرد كه مردم با دست خالي پيروز شوند و البته در پيروزي انقلاب اسلامي امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري توانستند با حضور مردم و روحانيت كشور را به پيروزي برسانند. وي با عنوان اينكه ارتش جمهوري اسلامي در پيروزي انقلاب اسلامي توانست نقش موثري را ايفا كند، بيان داشت: زماني كه نظام شاهنشاهي به ارتش نياز داشت ارتش به آنها پشت كرد و اگر در آن زمان ارتش با امكاناتي كه داشت از رژيم شاهنشاهي حمايت مي كرد معلوم نبود چه بلايي سر مردم  مي آمد. امام جمعه شهرستان گرگان ادامه داد: در آن دوران امام راحل دستور دادند كه نيروي هاي ارتش پادگان ها را خالي كنند و به مردم بپيوندند و و زماني كه مردم وارد پادگان ها شدند ارتشيان درب اسلحه خانه ها را به روي مردم باز كردند و بر اساس فرمان امام خميني (ره)  تمامي نيروه هاي ارتشي با مردم اعلام همبستگي كردند كه باعث شد اثرات زيادي در داخل و خارج از كشور بگذارد. وي نقش ارتش را در زمان هشت سال دفاع مقدس بسيار مهم دانست و تصريح كرد: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي دشمن از راه هاي مختلفي وارد شد تا بتواند كشور را بهم بريزد و با يك حمله نظامي كشور را از هم بپاشاند ولي با همت ارتش، نيروه هاي نظامي و مردم مواجه شدند و هشت سال جنگيدند و نتوانستند نظام جمهوري اسلامي را از هم بپاشانند. آيت الله نورمفيدي  اضافه كرد: ارتش فهيم كشورمان با دادن 49 هزار شهيد  و 125 هزار جانباز، آزاده  و مفقود الاثر  و تقديم كردن شهدايي ارزشمندي همچون صياد شيرازي  از كشور دفاع كرد و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در كنار سپاه و نيروي انتظامي نقش موثري را داشته و در حال حاضر با وجود امكانات خوب در حال پيشرفت است. وي اذعان داشت: نيرو هاي مسلح با وجه معنوي و ياد شهدا و همچنين ايمان به خدا و امكانات نظامي كه دارند مي توانند به طور تمام و كمال از كشور دفاع كنند  و دشمن زماني كه بخواهد بيايد نيرو هاي مسلح قوي را در برابر خود مي بيند.


۱۳۹۳/۱/۲۹ - ۱۴:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن