تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813354930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال كردستان عراق نقشه‌ شوم غربي‌هاست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: استقلال كردستان عراق نقشه‌ شوم غربي‌هاست
دشمنان و جهان غرب نقشه هاي شوم زيادي مي كشند تا كشورهاي بزرگ و ثروتمند اسلامي را با چالش رو به رو كنند كه يكي از اين مسائل بحث استقلال كردستان عراق است.


جوان‌آنلاين: جعفر قنادباشي در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» در خصوص دفاع بارزاني از استقلال كردستان اظهارداشت: اين مسئله نوعي همسويي با سياست هاي چندده‌گانه امريكا است كه در صدد بودند تا بهره برداري هاي سياسي اقتصادي شان را در منطقه تكميل كنند و متاسفانه اين نوع نگاه تنها يك تقسيم جغرافيايي نيست و يك تقسيم قومي و حتي تقسيم مذهبي نيز است كه خطرات فرهنگي و اقتصادي بسياري براي عراق در پي دارد.
 

اين كارشناس مسائل خاورميانه تصريح كرد: متاسفانه از زمان صدام اين ها سعي كردند منطقه شمال عراق را براي خطرات هوايي جدا كنند از همان زمان اين جدايي را كليد زدند و در حال حاضر نيز در صدد ميوه چيني كاشته هايشان هستند و مي خواهند ثمرات و نتايج كارشان را تكميل كنند.
 

وي عنوان كرد: در حال حاضر عراق با نقشه ها و طرح هاي زيادي رو به رو شده كه نشان دهنده‌ي يك سياست كلي و استراتژيك جهان غرب است كه براي تقسيمات كشورهاي اسلامي بزرگ و ثروتمند برنامه ريزي كرده و تلاش مي كنند.
 

قنادباشي عراق را دومين كشور در بحث منابع نفتي در جهان برشمرد و خاطرنشان كرد: از اين نظر نيز زمينه هايي  فراهم است كه غربي ها در منطقه حضور بيشتري داشته باشند و براي هر منطقه عراق نقشه هاي شوم بيشتري بكشند. 
 

مسعود بارزاني رئیس منطقه کردستان پيش از اين گفته بود که اربیل می‌خواهد در دولت مرکزی یک شریک واقعی باشد و اگر چنین چیزی ممکن نباشد درباره ماندن یا نماندن در چهارچوب بغداد رفراندوم برگزار می کنیم.



منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: 29 فروردين 1393 - 12:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن