تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815175454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیر پوردستان:امروز تمامی تحرکات دشمن در زمین، هوا و دریا رصد می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امیر پوردستان:امروز تمامی تحرکات دشمن در زمین، هوا و دریا رصد می شود شهرری- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز تمامی تهدیدات و تحرکات دشمن در زمین، هوا و دریا توسط فرزندان این ملت به دقت و هوشیاری رصد می شود.


سرتیپ دوم ˈاحمدرضا پوردستانˈروز جمعه در حاشیه رژه نیروهای مسلح ارتش در جوار حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی در گفت و گو با ایرنا، در خصوص تهدیداتی که هر از چندگاهی از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح می شود، افزود: فرزندان ملت در ارتش جمهوری اسلامی هیچگاه از سوی دشمن غافلگیر نخواهند شد .
وی با بیان اینکه، امروز ارتش جمهوری اسلامی از قابلیت های بسیار بالایی دفاعی برخوردار است، اظهار داشت: دو مزیت برخورداری ارتش از بنیه های اعتقادی و همچنین تجهیزاتی دفاعی کارآمد سبب درخشش هرچه بیشتر ارتش جمهوری اسلامی در برابر تهاجم دشمنان خواهد شد.
امیر پوردستان همچنین در ادامه، سلاح 6 لول محرم را از جمله آخرین دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: این سلاح با نواختگی دو هزار و 500 تیر در دقیقه با همت جوانان جهاد خودکفایی ارتش طراحی و تولید شده است.
وی با بیان اینکه سلاح 6 لول محرم توان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی را برای مقابله با نفرات متمرکز و بالگردهای دشمن افزایش چشمگیری می دهد، افزود: رسوب دانشی دو سلاح 62/7 میلیمتری اخگر و همچنین سلاح تک تیرانداز 5/14 منجر به تولید و ساخت سلاح محرم شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: سلاح 6 لول محرم در واقع یک انقلاب در تجهیزات نظامی ارتش جمهوری اسلامی محسوب می شود که در حال حاضر نمونه خارجی آن وجود ندارد.
/1724/703/506
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن