تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813205580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش ایران در جهان به ارتشی مجهز به آخرین دستاوردهای نظامی شناخته شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر دفاع: ارتش ایران در جهان به ارتشی مجهز به آخرین دستاوردهای نظامی شناخته شده است شهرری – ایرنا - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز ارتش ایران در جهان به ارتشی مجهز به آخرین دستاوردهای نظامی شناخته شده است.


سردار سرتیپ پاسدار ˈحسین دهقانˈ روز جمعه و در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح در جوار حرم مطهر امام راحل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارتش جمهوری اسلامی با اتکا به توان داخلی در شرایط تحریم تمامی تجهیزات نظامی خود به صورت خودکفا تامین کرده است.
وی اظهار داشت: بیست ونهم فروردین ماه روز حماسه آفرینی و نمایش قدرت و توان ارتش جمهوری ایران است.
وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به خدا و تبعیت از رهبری و فرمانده کل قوا، به عنوان یک نیروی مقتدر اسلام به کار خود ادامه می دهد.
سردار دهقان ادامه داد: امروز همه دنیا قدرت نمایی ارتش را در روز 29 فروردین و با رژه نیروهای مسلح مشاهده کردند و دشمنان بدانند که ما با تمام قدرت آماده پاسخگویی به هر گونه تجاوز هستیم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: پیام ما به دشمنان این است که ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با قدرت بی نظیر در منطقه و دنیا، با اتکا به پروردگار بطور کامل آماده دفاع از هرگونه تجاوز به کشور است.
1914/687/ 1417/506
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن