تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815298534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بصورت واقعي نرخ بيکاري در لرستان 50 درصد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ فروردين ۱۳۹۳ (۲۰:۲۶ب.ظ)
ملکشاهي در جمع خبرنگاران اعلام کرد: بصورت واقعي نرخ بيکاري در لرستان 50 درصد است نماينده مردم کوهدشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: بصورت واقعي نرخ واقعي بيکاري در لرستان 50 درصد است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، الهيار ملکشاهي در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي لرستان اظهار داشت:بحث اشتغال جوانان از موضوعات مهمي است که مجمع نمايندگان بصورت جد در دستور کار قرار دارند.
وي با بيان اينکه در اولين نطق خودم در دولت تدبيرواميد در 26 اسفندماه به دولت معترض شدم که چرا در بين استانها تبعيض قائل مي شوند گفت:نرخ بيکاري در برخي از استانها به نيم و يا يک درصد مي رسد،اين در حالي است که بصورت واقعي نرخ واقعي بيکاري در لرستان 50 درصد است.
وي درادامه با بيان اينکه نرخ بيکاري در لرستان واقعي نيست اظهار داشت:خيلي از افرادبدليل اينکه نااميد شدند ثبت نام نکردند.
وي با تاکيد بر اينکه بحث اشتغال در لرستان يک موضوع بسيار جدي است، افزود: اگر اين معضل در استان حل نشود، ما به طور حتم شاهد مرگ تدريجي جوانان اين استان خواهيم بود.
ملکشاهي اضافه کرد:اولويت هر کاري براي ما ايجاد اشتغال است پس لازم است در اين امر دستگاه هاي متولي تلاش بيشتري را داشته باشند.
نماينده مردم کوهدشت در مجلس شوراي اسلامي در بخشي ديگراز سخنانش به استقلال کشور ايران در صحنه هاي بين اللملي اشاره کرد و گفت:دولت جمهموري اسلامي ايران تلاش مي کند دولت مستقلي باشد،دشمنان درصدد هستند با بهانه انرژي هسته اي کشور ايران ار تعضيف کنند.
وي در پاسخ سوال يکي از خبرنگاران در خصوص تضاد مسولين با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي گفت:اگر نمايندگان با مسولين تضاد داشته باشند ضررش به مردم برمي گردد.
وي با تاکيد براينکه تلاش اين است که با دولت هماهنگ باشيم،گفت:شديدترين اخطارها بصورت صادقانه و درجهت خدمت به مردم به دولت داده ام.
وي با بيان اينکه طرح عمراني سد معشوره يکي از ضرورت هاي اجتناب ناپذير براي محروميت زدايي در استان لرستان است گفت: سد معشوره يکي از سدهاي دو منظوره براي توليد برق و تامين آب شرب و کشاورزي در منطقه کوهدشت است که کليه مجوزهاي قانوني، فني و زيست محيطي لازم را داراست.
وي با اشاره به نگراني هاي مردم لرستان از احتمال تعطيل شدن پروژه سد معشوره کوهدشت، افزود:بصورت کتبي به رييس جمهور و وزير نيرو اخطارداده شده است.
وي با تاکيد بر پيگيريهاي لازم و قانوني بر ضرورت اجراي اين طرح تصريح کرد : جاي هيچگونه نگراني در راستاي اجراي طرح وجود ندارد و اميد است با پيگيري هاي انجام شده شاهد تسريع در اجرا و تکميل اين پروژه باشيم













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن