تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813123007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکونومیک تایمز: هند واردات نفت از ایران را تقریبا یک پنجم کاهش داد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اکونومیک تایمز: هند واردات نفت از ایران را تقریبا یک پنجم کاهش داد

اکونومیک تایمز: هند واردات نفت از ایران را تقریبا یک پنجم کاهش داد
روزنامه انگلیسی زبان اکونومیک تایمز هند روز پنجشنبه خبر داد، با وجود افزایش محموله های نفتی در ماه های اخیر- پس از آنکه توافق هسته ای موقت، تحریم ها علیه تهران را کاهش داد- واردات نفت هند از ایران در سال مالی منتهی به مارس (اسفند) در حدود یک پنجم کاهش پیدا کرد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایرنا، بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع بازرگانی در مورد نفتکش های رسیده که توسط تحلیلگران نفتی تامسون رویترز گردآوری شده است، هند چهارمین مصرف کننده نفت در جهان و بزرگ ترین مشتری نفت ایران پس از چین، در سه ماهه نخست سال میلادی جاری در حدود 358 هزار بشکه در روز از ایران نفت وارد کرده که تقریبا 43 درصد از مدت مشابه سال گذشته بیشتر است.

بر اساس اطلاعات یاد شده، حتی با افزایش وادات نفت هند در دوره سه ماهه ژانویه تا مارس، خرید نفت هند از ایران در سال منتهی به 31 مارس، 16.5 درصد کاهش یافته و به 222 هزار بشکه در روز رسیده است.

هند و دیگر مشتریان نفت ایران از جمله چین و ژاپن پس از سخت تر شدن تحریم ها علیه تهران در سال 2012، مجبور به کاهش واردات نفت از ایران شدند.

هند برای سال 2014-2013 دست کم یک کاهش 15 درصدی در واردات نفت از ایران و رساندن آن به 220 هزار بشکه در روز را برای این کشور تعریف کرده بود.






1393/1/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن