تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815268589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشيان: به استانهاي مستعد کمک مي‌کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کفاشيان: به استانهاي مستعد کمک مي‌کنيم
رييس فدراسيون فوتبال گفت: حق کردستان در ورزش، به ويژه در فوتبال آنطور که بايد ادا نشده است.

علي کفاشيان در مجمع انتخابات هيات فوتبال استان کردستان اظهار کرد: کردستان داراي ظرقيت ها و توانمندي هاي بالايي در رشته فوتبال است که بايد اين توانمندي ها با تلاش هيات فوتبال و خانواده فوتبال در کردستان به نتيجه برسد.

به نقل از ايسنا، وي با اشاره به اينکه در کردستان اختلاف سليقه وجود دارد، افزود: خوشبختانه در کنار اختلاف سليقه اي که در هيات فوتبال استان وجود دارد اتحاد خانواده فوتبال کردستان کامل و مطلوب است.

رييس فدراسيون فوتبال تصريح کرد: کاستي هايي در زمينه مالي و همچنين کمبود تيم و داور در کردستان وجود دارد اما خوشبختانه در زمينه امکانات و استانداردها کمبود چنداني در کردستان وجود ندارد.

وي بيان کرد: اعضاي هيات فوتبال و همچنين دوستداران فوتبال در کردستان بايد در راستاي رشد فوتبال دست در دست هم گذاشته و تمام تلاش و همت خود را بکار بگيرند.

علي کفاشيان با بيان اينکه فوتبال کردستان با توجه به توانمندي هايش قابليت رشد و توسعه را دارد، اضافه کرد: هيات فوتبال استان کردستان بايد در راستاي تحقق اين امر برنامه و طرح هاي مناسبي را تهيه و در دستور کار خود قرار دهد.

وي به ياري گرفتن هيات فوتبال از استانداري و شهرداري هاي استان اشاره و عنوان کرد: عليرغم جلب حمايت شهرداري ها و استانداري اعضاي هيات بايد با همکاري و همدلي و عشق و علاقه در زمينه فوتبال و براي رسيدن فوتبال کردستان به جايگاه واقعي خود اقدام کنند.

رييس فدراسيون فوتبال کشور با اشاره به اينکه فدراسيون فوتبال در سال گذشته هيچ کمک مالي به هيات فوتبال کردستان نکرده است، اظهار اميدواري کرد که در سال جاري به استان کردستان براي رشد و توسعه فوتبال کمک هايي از سوي فدارسيون صورت بگيرد.

وي بيان کرد: سعي بر اين است که در سال جاري از محل بودجه جام جهاني و ساير اعتبارات براي رشد فوتبال در کردستان و ساير استان هاي مستعد و کمتر توسعه يافته حرکتي داشته باشيم.

وي ضمن تاکيد بر برنامه ريزي هيات فوتبال استان کردستان در زمينه فوتبال و فوتسال بانوان، فوتبال ساحلي و غيره در رده هاي سني مختلف خواستار حمايت اداره کل ورزش و جوانان از فوتبال استان کردستان شد.

کفاشيان ادامه داد: اين هيات همچنين بايد برنامه هاي آموزشي و برگزاي کلاس هاي مربيگري و داوري را براي رشد فوتبال در برنامه کاري خود داشته باشد.

وي ضمن ابراز اميدواي براي رسيدن فوتبال کردستان در آينده به جايگاه ويژه و واقعي خود، خاطرنشان کرد: فوتبال کردستان بايد از پايه شروع شود و با پشت سر گذاشتن مراحل و سلسله مراتب فوتبال به ليگ برتر برسد چراکه در اين صورت مي تواند پايدار تر باشد.

وي يادآور شد: برخي از شهرستان هاي استان در زمينه ورزش فوتبال فعاليت هاي خوبي داشته اند و اين امر نشان دهنده اين است که مي توانند رشد کنند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

پنج شنبه 1393/01/28 14:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن