تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820760284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاز اول پروژه طلایه داران سرعین به بهره برداری می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل
فاز اول پروژه طلایه داران سرعین به بهره برداری می رسد
سرعین – خبرگزاری مهر: فرماندار سرعین گفت: فاز اول پروژه طلایه داران سرعین بعد از هفت سال از آغاز ساخت امسال به بهره برداری می رسد.



به گزارش خبرنگار مهر، عاطف ناصری ظهر پنج شنبه در جلسه بررسی روند اجرایی این پروژه تصریح کرد: مجتمع آب درمانی، اقامتی، تفریحی طلایه داران سرعین که قرار بود در ظرف مدت دوسال به بهره برداری برسد، تاکنون به دلیل کمبود اعتبارات به اتمام نرسیده است. وی با بیان اینکه پنج میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: مطابق پیش بینی های صورت گرفته می توان در سال جاری فاز اول پروژه را به اتمام رساند. ناصری یادآور شد: شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل هفت سال پیش پروژه طلایه داران را با تخریب دو آبگرم معدنی "ساری سو" و "قره سو" آغاز کرد که تاکنون به بهره برداری نرسیده است. فرماندار سرعین ابراز امیدواری کرد به دلیل تامین مالی اجرای این پروژه تسریع شده و بدون وقفه ادامه یابد.


۱۳۹۳/۱/۲۸ - ۱۴:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن